IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |  Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti  |  Kaufland povećava plaće!  |  Novost iz Dubravice: tri okusa najfinijih muffina za početak jeseni  |  Predstavljena Lidlova kolekcija Esmara by Heidi Klum  |  Fantastična kulinarska priča oduševila goste Somat eventa   |  Paški sir bogatiji za još dvije zlatne medalje  |  Predstavljena Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole  |  I iz Spara poruka:"Jedna kvaliteta za cijelu Europu"  |  Podravkini kuhari s našim košarkašima u Rumunjskoj donijeli okus doma  |  U poslovanju s Agrokorom nije bilo poslova na štetu Mercatora  |  Vindija i Tetra Pak - 40 godina uspješne suradnje  |  HalPet je eLearningu dao novo ime – LPC online   |   ||
   

SAD: Za novu NFL sezonu Budweiser priprema tematsku ambalažu

29.08.2017
Američka pivarska kompanija najavila je da će ambalažu piva Bud Light odjenuti u timske boje u znak svog partnerstva s NFL-om.

Limenke i boce toga branda nosit će 28 novih dizajna sastavljenih od službenih logotipa i boja momčadi NFL-a.
 


Ambalaža odjevena u ruho NFL timova postala je nešto što navijači očekuju svake godine od Bud Lighta, rekla je Anna Rogers, direktorica marketinga za NFL pri Bud Lightu.

Ponosni smo što nastavljamo tu tradiciju i omogućujemo navijačima da i na taj način navijaju za svoj omiljeni klub dok sa svojim prijateljima uživaju u utakmicama NFL-a.
 
Također smo vrlo sretni jer uz limenke prvi put uvodimo NFL ambalažu i na aluminijske boce.

NFL marketinška kampanja za Bud Light podrazumijeva i niz televizijskih reklama tijekom nogometne sezone koja počinje 7. rujna. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top