IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 23.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

SAD: Za novu NFL sezonu Budweiser priprema tematsku ambalažu

29.08.2017
Američka pivarska kompanija najavila je da će ambalažu piva Bud Light odjenuti u timske boje u znak svog partnerstva s NFL-om.

Limenke i boce toga branda nosit će 28 novih dizajna sastavljenih od službenih logotipa i boja momčadi NFL-a.
 


Ambalaža odjevena u ruho NFL timova postala je nešto što navijači očekuju svake godine od Bud Lighta, rekla je Anna Rogers, direktorica marketinga za NFL pri Bud Lightu.

Ponosni smo što nastavljamo tu tradiciju i omogućujemo navijačima da i na taj način navijaju za svoj omiljeni klub dok sa svojim prijateljima uživaju u utakmicama NFL-a.
 
Također smo vrlo sretni jer uz limenke prvi put uvodimo NFL ambalažu i na aluminijske boce.

NFL marketinška kampanja za Bud Light podrazumijeva i niz televizijskih reklama tijekom nogometne sezone koja počinje 7. rujna. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top