IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

Durex Invisible kondomi

Novo Durexovo istraživanje otkrilo je kako samo trećina Britanaca (32 posto) opisuje svoj seksualni život kao "dobar." Šokantniji je podatak kako bi ga samo 15 posto opisalo „sjajnim", a čak 15 posto priznaje - da ga niti nemaju.
 

 
 
 

No, kada Britanci vode ljubav, najvažnijim smatraju partnerovo zadovoljstvo. Više od trećine ih je razočarano ako partner ne doživi orgazam. 

Više od polovice ispitanika tvrdi kako im korištenje kondoma smanjuje osjećaj prisnosti te je manje vjerojatno da će doživjeti orgazam kada koriste kondom. Upravo to je razlog koji čak 61 posto Britanaca navodi kao opravdanje za nekorištenje kondoma. 

Stoga je Durex, kako bi pomogao partnerima u ostvarivanju veće intimnosti, lansirao nove Invisible kondome – najtanje Durex kondome ikad. Tanji od vlasi kose, Invisible kondomi omogućuju da se približite svome partneru više nego ikad prije, povećavajući razinu uzbuđenja i istovremeno pružajući visoku razinu zaštite.

Nova razina užitka

Iako se Britanci uvriježeno smatraju nacijom koja malo toga čini u ljubavnom pogledu, dvije trećine (59 posto) njih rado bi isprobali nešto novo u spavaćoj sobi. Razlozi zbog kojih čak 50 posto izbjegava predlagati nove stvari u spavaćoj sobi su: sram (24 posto), umor (23 posto) ili jer ne znaju što predložiti (24 posto).

Rješenje je novi Durex prstena užitka– najnoviji dodatak za tebe i tvog partnera koji podiže užitak na novu razinu. Dizajniran kako bi oba partnera doživjela dugotrajnije više užitka, Durex prsten užitka vodi vas na novu razinu intenzivnog uživanja. 

Alix Fox, Durexova stručnjakinja za seks i veze smatra kako je Durex Invisible kondom i prsten užitka kombinacija koja će osigurati da vaš seks prijeđe iz osrednjeg u izvrstan.

„Komunikacija je ključ kada se radi o oživljavanju ljubavnog života i bitno je da podijelite svoje strastvene želje s partnerom. Korištenjem Durex prstena užitka uz Invisible ekstra tanki kondom za ekstra užitak, ne samo da ćete otvoriti vrata duljem i intenzivnijem užitku, već ćete i osloboditi put budućim razgovorima o uzbudljivim avanturama unutar spavaće sobe." 
Ne pristajte na "dobar" seks, podignite temperaturu u spavaćoj sobi uz novi Durex prsten užitka i Invisible kondomom. 

Za više informacija o svim proizvodima koje vam nudi Durex kliknite ovdje.



 
Noviteti za police
 
 
 
back to top