IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Izvučeni dobitnici Kauflandove Nagradne igre za 5!  |  Nescafe Gold u novom ruhu  |  Todorić će biti izručen Hrvatskoj!  |  Novi NIVEA losion za tamnjenje  |  Otkrijte snagu NIVEA MEN DEEP proizvoda  |  Kristian Novak na Weekend Media Festivalu  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |   ||
   

NESCAFÉ Cappuccino s okusom kokosa

NESCAFÉ je proširio svoj cappuccino asortiman novim NESCAFÉ Cappuccinom s okusom kokosa – idealnim napitkom za tople ljetne dane, koji se može pripremati i u hladnoj varijanti.
 
Kremaste je teksture s raskošnom pjenom koju su potrošači ocijenili najboljom cappuccino pjenom u Hrvatskoj. Ovaj ukusni napitak, uz postojeće okuse – original, vanilija, čokolada, Irish Cream, Double Choc karamela, lješnjak i bez kofeina, dodatno obogaćuje NESCAFÉ ponudu.  
 
Nestlé je, inače, prije desetak godina u Hrvatskoj lansirao NESCAFÉ Cappuccino i tako stvorio kategoriju i naviku ispijanja ovog deserta iz šalice. Danas gotovo svaki kafić u svojoj ponudi ima cappuccino napitak.  
 
NESCAFÉ, najpoznatiji brend topive kave na svijetu, i dalje će predano raditi na tome da ljubiteljima kave učini posebnima one trenutke u danu kada se žele nagraditi ili uzeti predah.  

 
Noviteti za police
 
 
 
back to top