IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
07.09.2018.

ANALIZA PRODAJE KATEGORIJE BEZALKOHOLNA PIĆA U HRVATSKOJ

Rast količinske prodaje

Izvor: Nielsen

Definicija kategorije

Grupa kategorija Bezalkoholnih pića obuhvaća kategorije Gazirana pića (obično imaju sljedeće okuse: cola, naranča i limun, ali mogu imati i voćni okus); Voćni sokovi (negazirana, bezalkoholna pića koja sadrže postotak voćnog soka ili extrakta soka) i Ledeni čaj (svi ledeni čajevi, gazirani ledeni čajevi s različitim varijantama okusa: limun, marelica...).

Definicija tržišta

Nielsenovim panelom maloprodaje obuhvaćeno je tržište Hrvatske koje uključuje hipermarkete (iznad 2500m²), supermarkete (301 – 2500m²), trgovine mješovitom robom (ispod 300m²), kioske, benzinske postaje. Panel maloprodaje ne uključuje veleprodaju, Cash&Carry, specijalizirane trgovine, online prodaju, diskontere, tržnice.

Promatrano razdoblje

Kumulirano razdoblje posljednjih godinu dana: MAT TY (od travnja/svibnja 2017. – do veljače/ožujka 2018.)

-