IN STORE  in your country  
HRVATSKA

Intervju

Samura: Revolucija rezanja
Samura: Revolucija rezanja

Deniss Terentjev, izvršni direktor, Samura Kitchen Knives

Gruntek: Vrtovi budućnosti brišu granice između proizvođača i potrošača
Gruntek: Vrtovi budućnosti brišu granice između proizvođača i potrošača

Mirta Alfirev, voditeljica marketinga i komunikacija, Gruntek, marketing@mojgruntek.hr

BIPA Hrvatska: „ Promjena je jedina konstanta ”
BIPA Hrvatska: „ Promjena je jedina konstanta ”

Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska

Ledo Plus: Kontinuirano stvaramo inovativne proizvode kojima potrošačima nudimo dodanu vrijednost
Ledo Plus: Kontinuirano stvaramo inovativne proizvode kojima potrošačima nudimo dodanu vrijednost

Latica Ivanišević Krasnić, direktorica sektora marketinga i razvoja Ledo Plus i Fortenova grupa Zamrznuta hrana

Dosta oglašavanju unutar okvira
Dosta oglašavanju unutar okvira

Marko Habuš, voditelj marketinga, Drezga d.o.o.

Želimo otvoriti svjetski muzej igračaka
Želimo otvoriti svjetski muzej igračaka

Simon Premrl, direktor tvornice igračaka, UNIKA TTI

Grupa Pivac: „Maksimalno koristimo domaće sirovine”
Grupa Pivac: „Maksimalno koristimo domaće sirovine”

Darko Markotić, direktor proizvodnje Mesne industrije Braća Pivac, Grupa Pivac

Bolton Croatia: Proizvođači imaju mogućnost predviđati i usmjeravati promjene
Bolton Croatia: Proizvođači imaju mogućnost predviđati i usmjeravati promjene

Jelena Manojlović, Product Manager, Home & Personal Care, Bolton Croatia

Henkel: Pozitivan utjecaj na okoliš
Henkel: Pozitivan utjecaj na okoliš

Vanja Legvart, Marketing Manager za LHC Hrvatsku i Sloveniju, Henkel Croatia d.o.o.

Korištenje AI i strojnog učenja u maloprodaji donosi predvidljivost i profit
Korištenje AI i strojnog učenja u maloprodaji donosi predvidljivost i profit

Saša Stjepanović, Yieldigo kompanija

Je li nas new now učinio drukčijima?
Je li nas new now učinio drukčijima?

Irena Smiljanić, Corporate and Government Affairs Manager, EAM, Mondelez

Mladi su prestali gledati TV, budućnost su društvene mreže
Mladi su prestali gledati TV, budućnost su društvene mreže

Pedro Soro Gomar, direktor prodaje, Riso Scotti

Ambalaža za zelenu budućnost
Ambalaža za zelenu budućnost

Domagoj Sakač, marketing, Bumbar d.o.o.

Odgovornim poslovanjem za zdrav planet
Odgovornim poslovanjem za zdrav planet

Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija za Mars UBBAI regiju

Spider grupa: Od polja do stola
Spider grupa: Od polja do stola

Denis Nemčević, predsjednik Uprave, Spider grupa, Pitomača

Ukusno da se smrzneš
Ukusno da se smrzneš

Ivana Horvat, pomoćnica direktora, ZMH HORVAT D.O.O.

Odluči, kreni i nemoj odustajati!
Odluči, kreni i nemoj odustajati!

Zoran Šimunić, predsjednik Uprave, Naše klasje d.o.o.

Prepoznavanje potreba, ključ je uspjeha
Prepoznavanje potreba, ključ je uspjeha

Ivan Knežević, direktor, Perscripta d.o.o.

10 godina MultiPlusCarda
10 godina MultiPlusCarda

Helena KLlarić, predsjednica Uprave, MULTIPLUS CARD D.O.O.

Ravlić: 60 godina zajedno
Ravlić: 60 godina zajedno

Ivana Ravlić Devald, izvršna direktorica Mesne industrije Ravlić d.o.o.

Mastercard: Vrijeme ubrzanih inovacija
Mastercard: Vrijeme ubrzanih inovacija

Cosmin Vladimirescu, Country MAanager Romania and Croatia, Mastercard

DELT Papir: Uspijevamo privući kupce iz svih sfera maloprodaje
DELT Papir: Uspijevamo privući kupce iz svih sfera maloprodaje

Saša Radošević, Sales Manager, DELT Papir d.o.o.

Frekvendo: Najbitniji je omjer cijene i kvalitete
Frekvendo: Najbitniji je omjer cijene i kvalitete

Davor Dragičević, direktor, Frekvendo d.o.o.

L'Oréal Adria-Balkan: Pozitivno djelujemo i na potrošače i na planet
L'Oréal Adria-Balkan: Pozitivno djelujemo i na potrošače i na planet

Ana McMahon, General Manager – Consumer Products Division, L'Oréal Adria-Balkan