IN STORE  in your country  
HRVATSKA

Intervju

"Paralelno s trendovima dolaze i novi izazovi."

Marija Jelić, PR manager, Jamnica

"Naš je zadatak zadržati snažno poštovanje tradicije, ali i biti u korak s vremenom"

Nikša Farac, brand manager, Radenska ADRIATIC

Rast snagom branda
Rast snagom branda

Matija Juras, voditelj marketinga i prodaje, Bolton Croatia

Trudit ćemo se ostati omiljeni susjed našim potrošačima
Trudit ćemo se ostati omiljeni susjed našim potrošačima

Quentin Royer, generalni direktor, Delhaize Serbia

"Spoj tradicije i inovacije dobitna kombinacija za uspjeh na tržištu"

Tihana Kostenko, voditeljica marketinga, Saponia d.d.

"Praktičnost proizvoda razvija se kroz posebno dizajniranu ambalažu"

Ivana Brdar, R&D, Violeta d.o.o.

HGK podupire sve – i male i velike hrvatske tvrtke
HGK podupire sve – i male i velike hrvatske tvrtke

Luka Burilović, predsjednik HGK

Od obiteljske tvrtke do regionalnog lidera i širenja na strana tržišta
Od obiteljske tvrtke do regionalnog lidera i širenja na strana tržišta

  Marko Gross, direktor, Magdis d.o.o.

Poslujemo globalno, no djelujemo lokalno
Poslujemo globalno, no djelujemo lokalno

Manfred Litschka, Regional Sales Director, Switzerland & CEE, TCC Global

Hvala što jesi...
Hvala što jesi...

Damir Kvočić, Sales Director for Croatia and Slovenia Storck

Prilagođavanje novim potrošačima
Prilagođavanje novim potrošačima

Sanja Bušić, Marketing Manager za Zapadni Balkan, PepsiCo

"Drugi veliki trend u prehrani je konzumacija superhrane"

Ana Pecotić, Head of Marketing Meggle SEE, Meggle

"Trendovi su sve više usmjereni ka valoriziranju domaćeg podrijetla sirovine"

Sandra Kraljević,  rukovoditelj prodaje i distribucije, Pik Rijeka d.o.o.

"Naš se razvoj poslovanja od samih početaka temeljio na osluškivanju potreba i želja tržišta"

Nenad Klepač, direktor komercijalnog sektora, Vindija d.d.

"Potrošač rapidno mijenja svoje navike kao posljedicu promjena suvremenog životnog stila"

DUKAT mliječna industrija d.d, Korporativne komunikacije

Lokalni se heroji uzdižu u središnjoj i istočnoj Europi
Lokalni se heroji uzdižu u središnjoj i istočnoj Europi

Sebastian Rennack, Senior Retail Analyst, LZ Retailytics

"Baby kategorija ujedno prati i trendove koje primjećujemo u drugim kategorijama."

Maja Bogdanović, menadžerica za asortiman, dm-drogerie markt Hrvatska

"Digitalne platforme su posebno bitan faktor u oglašavanju baby proizvoda"

Jelena Radman, manager kategorije, BIPA

Novitet u  biorazgradivim vlažnim maramicama
Novitet u biorazgradivim vlažnim maramicama

Tomislav Jakopović, voditelj razvoja i prodaje, Reviso d.o.o

"Vidim da potrošači imaju sve više sluha za sensitive, dermatološki testirane proizvode."

Danijela Alilović, voditeljica razvoja, Violeta d.o.o.

Biobaza osvaja poljsko tržište
Biobaza osvaja poljsko tržište

Intervju s povodom

"Da ostanete na vrhu morate biti prije svega inovativni."

Maja Radoš, voditeljica marketinga, KOTANYI d.o.o.

"Potrošači traže proizvode koji ne sadrže nepoznate sastojke"

 Karmen Šifkorn, marketing managerica tržišta RH, Podravka d.d.

#instagrammable paste za zube
#instagrammable paste za zube

Branimir Zoraja, Senior Brand Development Manager, Atlantic Grupa