IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Događaji
28.10.2021.

Radionica kontrolinga ALTIUS SAVJETOVANJA

U jednom danu dobit ćete cjelokupan uvid u svoje poslovanje!

29.10.2021. - SAVE THE DATE!

Kontroling prodaje, kupaca, zaliha i dobavljača – kroz studije slučaja i modele

Na radionici 29. listopada (Zagreb i online) proći ćete kroz studije slučaja i modele koji će vam pomoći da upravljanje prodajom, kupcima, zalihama i dobavljačima podignete na višu razinu.

Prijava

Svoje mjesto možete rezervirati ovdje, a više informacija možeš naći ovdje.

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Cijena: 1.300,00 kn - 10 % popusta s INSTOR1001 KODOM + pdv.

Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? To samo dokazuje da nije važno samo prodavati, već da je još važnije profitabilno prodavati! Zato nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi.

Jeste li znali da u ukupnim troškovima poduzeća, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela kod poduzeća koja se bave trgovinom, a troškovi sirovina i materijala kod poduzeća koja se bave proizvodnjom?

Zbog svega navedenog poduzeća trebaju imati jasnu politiku upravljanja i kontrolerskog praćenje kupaca i prodaje te zaliha i dobavljača, jer kroz nju upravljaju i svojim poslovnim rezultatom.

Teme radionice:

Kontroling prodaje i kupaca

• strukturiranje, segmentiranje i ocjenjivanje kupaca
• kontroling prodajnih kanala
ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
• kreiranje kontribucijskih računa uspješnosti kupaca
poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji
• modeli za utvrđivanje rentabilnost kupaca i rentabilnost prodaje
• različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat
• analiza promjene cijena i monitoring kupaca
• nenaplaćena potraživanja i njihovi troškovi
• pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja, likvidnost, zaduženost

Kontroling zaliha i dobavljača

• strukturiranje, segmentiranje i strukturiranje zaliha – stablo zaliha
KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
• odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
cash gap i kako zalihe utječu na njega?
ABC/XYZ analiza zaliha
• Strukturiranje, segmentacija i ocjenjivanje dobavljača
Kraljičeva matrica u upravljanje nabavom i dobavljačima

U VIDEU će vas dr.sc. Andreja Švigir više upoznati s ovom temom:

Za zalihe se može reći da su najnelikvidniji dio likvidne, kratkotrajne imovine. Poduzeća često svoj novac vežu u zalihama ne računajući oportunitetne troškova takvog ulaganja. Kad poduzećima zalihe počnu rasti ili kad rastu brže od prihoda počinju se paliti crvene lampice. Da bismo na vrijeme uočili poremećaje na zalihama možemo izračunavati dva vrlo jednostavna, a važna pokazatelja. To su koeficijent obrtaja i dani vezivanja. Ako želite saznati više poslušajte naš video.

Radionica je namijenjena:

- Kontrolerima i menadžerima (CEO, COO, CFO)
- Direktorima prodaje i nabave
- Direktorima Supply Chaina

Ovdje možeš pročitati iskustva zadovoljnih polaznika Altius savjetovanje kontroling radionica.

-