IN STORE  in your country  
HRVATSKA
DOP
10.12.2019.

IKEA podupire žensko poduzetništvo u Hrvatskoj

U robnoj kući IKEA Zagreb dostupna društvena igra „Strašne žene“, a sav prihod ostvaren od njene prodaje IKEA će donirati fondu „Odvažna“

Od 10. prosinca, Međunarodnog dana ljudskih prava, u robnoj kući IKEA Zagreb može se kupiti društvena igra „Strašne žene“ koja slavi doprinos žena čovječanstvu. Ovaj je proizvod stigao na police tvrtke IKEA u Hrvatskoj nakon što je odabran među pet dobitničkih projekata u sklopu natječaja Odvažna kojim se podupire razvoj ženskog poduzetništva u Hrvatskoj, a pokrenula ga je IKEA u suradnji s Mastercardom te uz podršku Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj i Zaklade Solidarna.

„Najpopularnija rubrika na našem voxfeminae.net portalu zove se Strašne žene, u kojoj na rođendane žena koje su zadužile društvo, objavljujemo njihove biografije. Postavljajući si pitanje kako da još više ljudi sazna za strašne žene, kao suosnivačica K-zone i velika obožavateljica društvenih igara, došla sam na ideju razvoja kartaške igre. Jako smo ponosne što je, nakon uspješne crowdfunding kampanje te osnivanja društvenog poduzeća Fierce Women, vrijednost ovog projekta prepoznata i u sklopu natječaja

Odvažna i što smo potpisale ugovor s tvrtkom IKEA Hrvatska. To nas dodatno motivira u našoj želji inspiriranja
novih generacija strašnih žena“, poručuje Gabrijela Ivanov iz društvenog poduzeća Fierce Women.
IKEA Hrvatska je s društvenim poduzećem Fierce Women potpisala dobavljački ugovor, a sav prihod ostvaren od prodaje, IKEA će donirati za novo izdanje natječaja Odvažna. Budući da su karte do sada bile dostupne samo na engleskom jeziku, IKEA je financirala i izradu verzije na hrvatskom, koja će se ekskluzivno prodavati u robnoj kući IKEA Zagreb.

„U tvrtki IKEA ravnopravnost je ljudsko pravo i u skladu je s našim vrijednostima. Želimo doprinijeti stvaranju društva u kojem će žene i muškarci imati jednake prilike za zapošljavanje i napredovanje te biti podjednako zastupljeni na vodećim i drugim pozicijama. Jedan od načina kako to činimo u zajednici je natječaj ´Odvažna´ i veseli nas što su od sada „Strašne žene“, koje na zabavan i edukativan način potiču toleranciju i uključivost, dostupne u našoj robnoj kući“, istaknuo je Hrvoje Dragušica, voditelj održivog razvoja u robnoj kući IKEA Zagreb.

Ova društvena igra sastoji se od 60 karata s originalnim ilustracijama i biografijama žena koje su zadužile društvo, a oslikalo ih je osam hrvatskih umjetnica i ilustratorica - Sanja Stojković, Rina Barbarić, Tea Šokac, Željka Tkalčec, Ana Kovačić, Ivana Štrukelj, Branka Hollingsworth i Nataša Rašović Bodiš - koje je okupila udruga K-zona iz Zagreba. Idejna začetnica igre je Gabrijela Ivanov, dok je za pravila igre, namijenjene svim generacijama, bio zadužen spisatelj i programer Želimir Periš. Među strašnim ženama su i tri iz Hrvatske, književnice Ivana Brlić-Mažuranić i Marija Jurić Zagorka te heroina Nada Dimić.

„Lijepo da je da se svakim danom javlja sve više i više pozitivnih lokalnih priča, posebice iz aspekta razvoja ženskog poduzetništva te poticanja u pružanju jednakih prilika za sve. Mastercard je ponosni partner tvrtki IKEA u mentoriranju žena te razvoju novih poslovnih prilika. Nadamo se kako će upravo ovaj, hrvatski proizvod dostupan pod vlastitim brendom u robnoj kući IKEA Zagreb, biti poticaj za sve druge da svoje razmišljanje pretvore u djelovanje“, izjavila je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu

-