
11.05.2022. SAVE THE DATE!
Otkrivamo lokaciju 4. Marketing Summita
01.04.2022.UPOZNAJ GOVORNIKA
Ono što uspješne pojedince odvaja od ostalih jest to što oni koji su uspješni ne odustaju kad vremena postanu teška.
Sa svojim korijenima u Nizozemskoj, ali sa svojim srcem i budućnošću u Hrvatskoj – Jan je snažno uvjeren da pozitivna promjena u Hrvatskoj neće proizaći iz politike, već iz njezinih poduzetnika – i ponosan je član te uzbudljive zajednice.
Možete li nam reći nešto više o svojoj poduzetničkoj pozadini?
U dobi od 22 godine preselio sam se iz Nizozemske u Hrvatsku, gdje sam započeo svoj prvi posao, tj. osnovao M + Group. Danas M + Group zapošljava oko 8000 u cijeloj regiji i uvrštena je na Zagrebačku burzu. Izašao sam iz M + Grupe 2016. godine. Nakon mog izlaska osnovao sam Webpower Adria, danas vodeću tvrtku u regiji za e-mail marketing i automatizaciju marketinga.
Javnosti ste postali poznatiji uspješnim uvođenjem digitalne nomadske vize. Zašto mislite da je to bilo važno za Hrvatsku?
Hrvatska je izvrsna destinacija za turiste, ali nažalost – sezona traje samo 4 – 5 mjeseci. Prihvaćajući digitalne nomade, možemo Hrvatsku pretvoriti u cjelogodišnju destinaciju. Ti radnici na daljinu donijeli bi svoju potrošačku moć u Hrvatsku, 12 mjeseci godišnje. Tijekom proteklih 10 – 15 godina vidjeli smo kako oko 500.000 uglavnom mladih i nadarenih ljudi napušta Hrvatsku. Pozdravljajući digitalne nomade, preokrenuli bismo odljev mozgova.
Vaš najnoviji projekt je CROP Hrvatska. Možete li nam reći nešto o tome?
Najduže me frustrirala činjenica da je Hrvatska država uvoznica hrane. Svi uvijek govore o važnosti turizma u Hrvatskoj, ali vjerujem da poljoprivreda ima velik potencijal. Kroz našu tvrtku Crop želimo u Hrvatsku donijeti visokotehnološku tehnologiju staklenika, s ciljem da postanemo manje ovisni o uvozu hrane i, u konačnici, da pomognemo Hrvatskoj da ponovno postane država izvoznica – kao nekada.
Koliko je točno teško započeti posao u Hrvatskoj?
Osnivanje poduzeća uvijek je teško u bilo kojoj zemlji. Možda je teško iz različitih razloga, ali nikad nije lako. U Hrvatskoj, na mnogo načina, barem imate priliku biti prvi. A ako vas papirologija sprječava da ispunite svoj san, onda mislim da vam poduzetništvo nije u krvi.
O čemu ćete govoriti na marketinškom summitu FMCG-a?
Kao dječak uvijek sam se želio preseliti u SAD kako bih živio američki san. Završio sam u Hrvatskoj gdje #LivingTheCroatianDream.
Tamo gdje mnogi vide probleme u Hrvatskoj, istinski poduzetnici vide prilike.
Prvi pogledajte program3. FMCG Marketing Summita.
Svoju BESPLATNU prijavu možeš izvršiti ovdje.