IN STORE  in your country  
HRVATSKA
FMCG Retail Summit
21.09.2022.

ZAGREB

7. FMCG Retail Summit u listopadu!

PHYGITAL – THE FUTURE OF RETAIL!
HYBRID. DATA DRIVEN. SUSTAINABLE.

FMCG Retail Summit konferencija namijenjena je robi široke potrošnje, a već tradicionalno okuplja velik broj trgovaca, proizvođača, distributera iz FMCG sektora. Ove godine održat će se 20. listopada u Mozaik Event Centru u Zagrebu.

PHYGITAL – SPOJ NAJBOLJEG
OD FIZIČKOG I DIGITALNOG!

Phygital je omnichannel. Da biste bili uspješni, svoju organizaciju promatrajte kao jedan organizam. Osigurajte svoju prisutnost na svim kanalima, odredite ciljeve, uloge i odgovornosti jer oni nisu podložni promjenama.

Phygital je psihologija. Potaknite i inspirirajte svoje osoblje da bude u simbiozi s tehnologijom i najnovijim trendovima, pri čemu se svatko može i treba osloniti na svoje snage i slabosti.

Phygital je putovanje, a ne odredište. Organizacija nije jednog dana jednostavno odlučila biti phygital. To je strategija koja zahtijeva stalnu evaluaciju, poboljšanje i odgovor na tržište. Dolazi vrijeme u kojem će digitalno biti sveprisutno kao i električna energija; do tada, ono zahtijeva dosljedno ulaganje.
Maloprodajna industrija je u beskrajnoj potrazi za isporukom pravih proizvoda potrošačima kada, gdje i kako žele. Pandemija je potaknula digitalizaciju, ali samo e-trgovina više nije razlika. Kako bi privukli i nastavili oduševljavati kupce, trgovci i proizvođači isporučuju zabavna, praktična, digitalna i osobna iskustva, dok se bave održivim poslovnim praksama. Oni također čine zaposlenike sretnima, jer obrazovani, angažirani radnici ključni su dio korisničkog iskustva. U vrijeme kada se ponašanja potrošača brzo mijenjaju, korisničko iskustvo važnije je nego ikad, pa će brendovi morati više raditi kako bi emocionalno stupili u kontakt s potrošačima i zadržali lojalnost.

HYBRID.
Godine 2022. trebali bismo očekivati da će većina kupovnih putovanja započeti online, ali to ne znači da bi uvijek trebala tamo završiti. Online kupnja omogućuje najjednostavniju i najbržu kupnju, međutim, ona nije u potpunosti zamijenila kupnju u fizičkoj trgovini koja je u mnogim slučajevima još uvijek prvi izbor kupaca.

DATA DRIVEN.
Kako koristiti velike podatke na pametniji način i postići snažan, održiv pristup maloprodaji koji se temelji na podacima?
Povezani podaci pomažu trgovcima da brzo promijene smjer s obzirom na zahtjeve tržišta, a istovremeno pružaju personalizirana korisnička iskustva. Inovacije poput umjetne inteligencije i strojnog učenja ključne su za agilno donošenje odluka za snažno poslovanje.

SUSTAINABLE.
Trgovci i proizvođači u svoje brendove ugrađuju ekološka obećanja i ne mogu zanemariti potrebu za autentičnošću i transparentnošću, dok kupci koji traže održivost žele brendove kojima mogu vjerovati. Gubitak tog povjerenja ima cijenu – koja je vidljiva na publicitetu i profitabilnosti.

Više informacija o samoj konferenciji, kao i sve detalje oko prijave možete pogledati OVDJE.

-