Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“
Više informacija na www.marketing-summit.hr
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
U svijetu FMCG marketinga, gdje se svaki dodir s kupcem broji, umjetna inteligencija ključni je alat za stvaranje personaliziranih iskustava. U ovoj prezentaciji, saznat ćete kako Google AI pomaže FMCG brendovima da ispričaju svoju priču na način koji rezonira s individualnim potrebama i preferencijama kupaca, jačajući lojalnost i potičući rast.
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Klara Kovačević dolazi iz Google EMEA sjedišta u Irskoj, gdje radi u Odjelu digitalnog rasta. U Googleu žonglira s čak 55 klijenata iz Hrvatske i regije, pomažući im da ostvare svoje digitalne snove, a njezina uloga uključuje upravljanje investicijom od oko 20 milijuna eura godišnje. Svakodnevno se bavi analizom tržišnih trendova i strateškim planiranjem kako bi optimizirala oglašavanje i digitalne inicijative svojih klijenata. Kao priznanje za svoj rad, Klara je 2024. godine osvojila nagradu „Seller of the Year“ u Google Irska na razini centralne Europe.
Andrej Tonković, Direktor Marketinga, Arbona
Andrej Tonković je direktor marketinga u digitalnoj agenciji Arbona, s više od 12 godina iskustva u industriji digitalnog marketinga. Specijalizirao se za online područja kao što su SEO, Google Ads, oglašavanje na društvenim mrežama i web analitike. Tijekom svoje karijere analizirao je više od 500 online projekata, pomažući tvrtkama da optimiziraju svoje digitalne marketinške kampanje. Zbog potrebe na tržištu za što boljim isticanjem svojih proizvoda, Andrej kroz svoj rad razvija i implementira digitalne strategije koje omogućuju brendovima da se istaknu i ostvare uspjeh na tržištu.
Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr
AGENDA:
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera
Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425