KARCHER
FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Podravka ostvarila povijesni uspjeh na Danima komunikacija

Hrvatska

20.05.2025

Podravka je na ovogodišnjim Danima komunikacija ostvarila povijesni uspjeh osvojivši ukupno 11 nagrada – sedam na natjecanju IdejaX i četiri na Effie Awards Croatia. Posebno se ističe priznanje za Oglašivača godine na natjecanju IdejaX, čime je dodatno potvrđena Podravkina kreativnost i inovativnost u oglašavanju.

Na IdejaX, natjecanju, koje nagrađuje najkreativnije i najoriginalnije marketinške kampanje u Hrvatskoj, osvojena su dva zlata, tri srebra i dvije bronce, dok su na Effie Awards Croatia, prestižnom natjecanju koje valorizira učinkovitost kampanja, nagrađene kampanje osvojile jedno zlato i tri srebra. Među nagrađenim kampanjama ističu se „Sve ima bolji okus s Vegetom“, "Vegeta – Kuhanje je strašno", "Dolcela – Za izgled ne garantiramo", "Fant nepogrešivo fantastičan","Juhuuuu za Podravka juhu!" i „Domaće u glavnoj ulozi“, koje su nastale u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić&Grey, BBDO, Šanavala, Pink Moon, ZOO te ostalim produkcijskim, digitalnim i medijskim partnerima.

Osim što su priznanje za uspješno provedene marketinške kampanje, osvojene su nagrade i potvrda Podravkine strateške usmjerenosti na kreativnost i učinkovitu komunikaciju s potrošačima. Ovaj rezultat dodatno jača poziciju Podravke kao jednog od vodećih oglašivača u Hrvatskoj i regiji te naglašava važnost suradnje s vrhunskim kreativnim agencijama. Dodatno, ovih 11 osvojenih nagrada na jednim Danima komunikacija gotovo je jednako koliko i na svih deset prethodnih zajedno.

"Ovaj povijesni uspjeh na Danima komunikacija potvrda je kreativnosti cijelog tima. Osvojiti čak sedam IdejaX nagrada, uključujući prestižnu titulu Oglašivača godine, i četiri Effie nagrade rezultat je predanog rada i zajedničke vizije. Vjerujem u Podravku i njezin potencijal od prvoga dana, a ovaj uspjeh samo dodatno potvrđuje da smo sposobni za velike stvari. Čestitam cijelom Podravkinu timu i zahvaljujem svim agencijama s kojima surađujemo i koje su doprinijele ovom uspjehu“, rekla je Sanja Garaj Miloš, Podravkina direktorica Korporativnog marketinga.

Ukupan broj osvojenih nagrada predstavlja najveći uspjeh Podravke na ovom prestižnom natjecanju do sada, što je još jedan dokaz kontinuiranog ulaganja u kreativnost i kvalitetu komunikacije.