DIDA BOŽA OŽUJAK
DUKAT ČOKOLADNO MLIJEKO

RADIONICA: Tony Durham ponovno u Zagrebu!

Hrvatska

09.06.2023

InStore ekskluzivno najavljuje jednodnevnu radionicu Tonyja Durhama 13. lipnja 2023.

Nakon odlične rasprodane radionice koju je održao u studenom 2022., Tony Durham ponovno dolazi u Zagreb! Ovoga puta radionica nosi naziv Introduction to Behavioural Science applied to business, odnosno Uvod u biheviorističku znanost primijenjenu na poslovanje.

 

O predavaču
Tony Durham jedan je od svjetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je karijeru započeo davne 1982. u Procter & Gambleu, gdje je ostao 35 godina. Tijekom svog vremena u P&G-u, Durham je podučavao neke od vodećih svjetskih rukovoditelja robnih marki o tome kako promijeniti svoje poslovanje kako bi bolje odražavali potrebe kupaca i povećali profit. Posljednje desetljeće rada u ovoj tvrtki obilježio je rad na poziciji direktora SBD-a za područje Europe, Indije, Afrike i Bliskog istoka. Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvoj koncepta regionalnih "First Moment of Truth (FMOT)" centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini prikupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnog znanja o ponašanju kupaca. Ti su centri s vremenom postali mjesto gdje su tvrtke mogle testirati učinkovitost svojih ideja koristeći fizičke instalacije i virtualnu stvarnost. Danas su ovi centri prisutni diljem svijeta i predstavljaju važnu prednost za mnoge svjetske tvrtke.

Tony Durham Consulting Limited
Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konzultantsku tvrtku, Tony Durham Consulting Limited, s ciljem pomoći tvrtkama u razvoju strategija i povećanju prihoda korištenjem znanja koje je stekao o psihologiji kupaca. Ova konzultantska tvrtka nudi usluge obuke i podučavanja vlasnicima tvrtki i menadžerima robnih marki o psihologiji kupaca i utjecaju čimbenika kao što su dizajn pakiranja, pozicioniranje na policama i oglašavanje na prodaju i iskustvo potrošača.



Radionica je namijenjena:
• profesionalcima iz marketinga
• stručnjacima iz trade marketinga
• stručnjacima iz prodaje


CILJEVI RADIONICE

Tečaj vodi sudionike kroz širok raspon koncepata bihevioralne znanosti i kognitivne psihologije koje marketinški stručnjaci i prodavači mogu primijeniti na svoje trenutno poslovanje. Sudionici će vidjeti ponašanje kupaca i potrošača iz drugačije perspektive generirajući niz novih ideja i koncepata koje bi mogli razmotriti primjenom na svoje robne marke.

Koristeći okvir Mindspacer vlade Ujedinjenog Kraljevstva, tečaj pomaže polaznicima da razumiju kako se ljudske predrasude i naučeno ponašanje mogu koristiti za poboljšanje prodajnih i marketinških rezultata, dok istovremeno poboljšavaju zadovoljstvo kupaca i potrošača.


Jednodnevni tečaj će obuhvatiti:

Messenger / Glasnici- Kako različiti glasnici utječu na to kako je naša marketinška komunikacija prihvaćena
Incentives / Poticaji - Razumijevanje širokog raspona poticaja koji mogu utjecati na ponašanje povećanjem ili smanjenjem sklonosti potrošača kupnji
Norms / Norme - Kako na potrošače snažno utječe kada im damo do znanja što drugi ljudi rade
Defaults / Zadane postavke - Kako se unaprijed postavljene opcije mogu koristiti za poticanje radnji smanjenjem napora potrebnog za donošenje odluke
Salience / Istaknutost - Kako stvari koje su različite i relevantne privlače pozornost kupaca i potrošača
Priming / Priprema - Kako se može utjecati na radnje kupaca i potrošača povezivanjem trenutnih radnji s prethodno pripremljenim informacijama
Affect / Utjecaj - Kako emocije snažno oblikuju radnje kupaca i potrošača
Commitments / Obveze - Poticanje predanosti planiranjem, kontrolnim popisima napretka i drugim pokretačima djelovanja koji utječu na ponašanje kupca i potrošača
Ego - Kada se kupci i potrošači ponašaju na način da se bolje osjećaju, prodaja se povećava
Reciprocity / Reciprocitet - Kupci i potrošači lojalniji su robnim markama koje donose neočekivane koristi i kažnjavaju one koji ne isporučuju

Sudionici će otići sa slajdovima sažetka koji pokrivaju glavne točke u svakom odjeljku zajedno s nizom pitanja koja će pomoći u razumijevanju koliko dobro njihovi brendovi trenutno koriste ove tehnike i koje od njih nude najviše mogućnosti.


CIJENA KOTIZACIJE: 375 EUR + PDV

MJESTO ODRŽAVANJA: WESPA Spaces | Zavrtnica, Heinzelova ulica 60, 10000 Zagreb, Hrvatska


INFORMACIJE I PRIJAVE: Antonia Bošnjak, antonia@b2bmedia.org, +385 (0)1 66 26 201