Johnson & Johnson objavio je da će zamijeniti svoj logo, koji koristi od 1887. godine, novim, modernim logotipom koji odražava njegovu usmjerenost na farmaceutske proizvode i medicinske uređaje.
Izvorni logo, temeljen na potpisu suosnivača tvrtke Jamesa Wooda Johnsona, nastavit će se pojavljivati na potrošačkim proizvodima kao što je dječji šampon iz Kenvuea, nove tvrtke koja se nedavno odvojila od J&J-a.
Glasnogovornik tvrtke Kenvue rekao je da će stari logo biti ukinut.
Johnson & Johnson je suzio svoje poslovanje na lijekove i medicinske uređaje. Novi izgled, koji uključuje drugačiju nijansu crvene, trebao bi prepoznati prijelaz J&J-a u tvrtku za potpunu zdravstvenu skrb, rekla je Vanessa Broadhurst, izvršna potpredsjednica tvrtke.
Kao drugi mogući razlog za promjenu logotipa mediji navode činjenicu da mnoga djeca više ne uče pisati kurziv u školi, zbog čega sve teže čitaju kurziv. Novi logotip Johnson & Johnson je zbog svoje jednostavnosti lakši za obradu i čitanje.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Johnson & Johnson