Četvrtu godinu zaredom Lidl Slovenija i Žito udružili su snage u Ružičastom listopadu, mjesecu borbe protiv raka dojke.
Podsjetimo, Lidl Slovenija je u sklopu ovogodišnjeg Ružičastog listopada u suradnji s tvrtkom Žito lansirao poseban kruh pod nazivom „Ružičasti listopadski kruh“.
Riječ je o kruhu od griz od cjelovitog zrna, napravljenom od 100% speltinog brašna. Spelta sadrži mnogo vlakana i ima niži udio glutena, stoga je kruh namijenjen svima kojima je stalo do nutritivno uravnoteženih obroka. Osim toga, kruh smo ukrasili posebnom jestivom naljepnicom ružičaste vrpce, simbola svjesnosti o raku dojke, koja također nosi poruku o brizi za vlastito zdravlje i važnosti uravnotežene prehrane, objašnjava Rok Cankar, direktor pekarstva u Žitu.
Žito i Lidl su tijekom mjeseca listopada od svake prodane štruce donirali 0,50 eura za potporu programu ROZA, koji nudi potporu oboljelima od raka dojke i reproduktivnog sustava te njihovoj rodbini, prikupivši 6000 eura.
Do sada su za četiri godine suradnje tvrtke donirale 17.400 eura udruzi Europa Donna Slovenija.
Izvor: InStore.si
Fotografija: Lidl