Albanska podružnica najavila je širenje na nova tržišta te ulazak u Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju.
Maloprodajni lanac u Albaniji posluje od 2007. godine. Prihodi od prodaje tvrtke porasli su sa 44 na 72 milijuna eura od 2018. do 2022. godine, što je rast od 63%.
U tom je razdoblju broj supermarketa koji rade u zemlji porastao s 31 na 40 (+29%).
Stoga je matična tvrtka Conad Italia dozvolila albanskoj podružnici zastupanje robne marke Conad na albanskom tržištu do 2033. godine, kao i na tržištima regije.
Na temelju tih rezultata Conad je albanskom partneru dao ekskluzivno pravo zastupanja brenda do 2033. godine, ne samo za Albaniju, već i za cijelu regiju koja uključuje: Kosovo, Sjevernu Makedoniju i Crnu Goru, navodi se u priopćenju tvrtke.
Osim u Albaniji i rodnoj Italiji, trgovac je prisutan i u San Marinu, Kini, Malti i na Kosovu.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Conad