POSAO.HR OŽUJAK
POSAO.HR OŽUJAK

7. Marketing Summit: AI: Je li ovo kraj velikih FMCG organizacija?

Događaji

06.03.2025

Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“

Više informacija na www.marketing-summit.hr

AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations?

Era nekontrolirane dominacije velikih FMCG kompanija možda se bliži kraju. Dok divovi poput Coca‑Cole nastavljaju s inovacijama u određenim područjima, cjelokupni krajolik se mijenja. Budućnost pripada onima koji mogu spojiti veličinu i agilnost.

Utemeljeni brendovi široke potrošnje moraju poslušati ovaj poziv na buđenje: razvijajte se sada ili riskirajte da vas prestignu startupovi i manji igrači koji već pobjeđuju u novoj digitalnoj ekonomiji.


Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist iz Švicarske jedna je od govornica na ovogodišnjem Marketing Summitu koji se održava u Zagrebu u Mozaik Event Centru 18. ožujka 2025.

Vittoria Gambirasi marketinška je stručnjakinja i predavačica na 41 North Business School, u suradnji s Business School Lausanne.

S više od 20 godina međunarodnog iskustva radila je u području marketinga, digitalne transformacije i prodaje. Vodila je globalni marketing za IMD i bila direktorica u tvrtki Accenture, gdje je vodila digitalnu transformaciju u sektorima robe široke potrošnje i maloprodaje.

Prije toga, Vittoria je provela 12 godina u Nestléu, gdje je posljednje četiri godine bila viša voditeljica digitalnog marketinga. Njezina stručnost uključuje strateški marketing, upravljanje markama i digitalnu transformaciju. 

Kao gostujući profesor, kombinira praktična znanja s akademskom ekspertizom, posebice u području GenAI-ja i FMCG-ja. Njezine obrazovne kvalifikacije uključuju studije na Sveucilištu Luigi Bocconi i IMD u Lausannei. Osim spomenutih tvrtki Accenture i Nestlé, radila je i u tvrtkama Kraft Foods, Bolton Group, IMD Business School, a trenutačno je direktorica Marketinga u kompaniji Health Supplier.


Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr


AGENDA:

Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos 
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos

Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji


Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ

Kako zadržati iskru s potrošačima?


Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt

Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju


Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona

Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru


Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska

AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations


Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker

Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate


Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media

Retail or Media – Full Potential Now Emerging


OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera

Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka 
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency


KONTAKTI

Jelena Lazarić 
jelena@b2bmedia.org 
095 5512134

Antonia Bošnjak 
antonia@b2bmedia.org
099 6122310

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425