Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“
Više informacija na www.marketing-summit.hr
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations?
Era nekontrolirane dominacije velikih FMCG kompanija možda se bliži kraju. Dok divovi poput Coca‑Cole nastavljaju s inovacijama u određenim područjima, cjelokupni krajolik se mijenja. Budućnost pripada onima koji mogu spojiti veličinu i agilnost.
Utemeljeni brendovi široke potrošnje moraju poslušati ovaj poziv na buđenje: razvijajte se sada ili riskirajte da vas prestignu startupovi i manji igrači koji već pobjeđuju u novoj digitalnoj ekonomiji.
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist iz Švicarske jedna je od govornica na ovogodišnjem Marketing Summitu koji se održava u Zagrebu u Mozaik Event Centru 18. ožujka 2025.
Vittoria Gambirasi marketinška je stručnjakinja i predavačica na 41 North Business School, u suradnji s Business School Lausanne.
S više od 20 godina međunarodnog iskustva radila je u području marketinga, digitalne transformacije i prodaje. Vodila je globalni marketing za IMD i bila direktorica u tvrtki Accenture, gdje je vodila digitalnu transformaciju u sektorima robe široke potrošnje i maloprodaje.
Prije toga, Vittoria je provela 12 godina u Nestléu, gdje je posljednje četiri godine bila viša voditeljica digitalnog marketinga. Njezina stručnost uključuje strateški marketing, upravljanje markama i digitalnu transformaciju.
Kao gostujući profesor, kombinira praktična znanja s akademskom ekspertizom, posebice u području GenAI-ja i FMCG-ja. Njezine obrazovne kvalifikacije uključuju studije na Sveucilištu Luigi Bocconi i IMD u Lausannei. Osim spomenutih tvrtki Accenture i Nestlé, radila je i u tvrtkama Kraft Foods, Bolton Group, IMD Business School, a trenutačno je direktorica Marketinga u kompaniji Health Supplier.
Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr
AGENDA:
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera
Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425