IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Hrvatska
12.05.2022.

Marketinški vrtlog koji donosi rezultate! Autentičnost. Storytelling. Content.

Marketing Summit 2022. okupio je rekordan broj posjetitelja

Upravo je program konferencije okupio mnoštvo stručnjaka iz regije, ali i šire te je sa oko 300 sudionika popunio kapacitet imanja Marincel.

Dana 11.5.2022. održao se 4. Marketing Summit na imanju Marincel. Ovogodišnja konferencija izdvojila se od ostalih imajući u vidu kako se dio programa odvijao vani, na šumovitom imanju Marincel. Upravo je takav interaktivan i dinamičan program dojmio sudionike konferencije.
U fokusu ovogodišnjeg Marketing Summita bili su globalni trendovi, pregled promjena iz pozicije CEO-a, brend lideri, kreativnost putem društvenih mreža, analiza medijskih istraživanja. Poseban naglasak stavio se na AUTENTIČNOST. STORYTELLING. CONTENT. Vizija organizatora bila je zaintrigirati i inspirirati sudionike tijekom cijelog dana konferencije. Upravo su samu dinamiku stvorili govornici koji su podijelili svoje iskustvo radeći u multinacionalnim kompanijama, trgovačkom i proizvođačkom sektoru, softverskim kompanijama te istraživačkim i reklamnim agencijama.

Voditeljica Tihana Ratkajec vodila je cijeli program konferencije, te je predstavljala govoronike 4. Marketing Summita, koji su bili: Ana Degoricia i Ana Ćelap (Real grupa), Željan Ferderber (Significo), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Irena Šarić Dombaj, (L'Oréal Adria-Balkan), Kristian Anić Kaliger (NielsenIQ), Ana Pia Matijaš (Senior Marketing Specialist), Mladen Kožić (Gfk), Marina Knežević (Kraš), Milica Damjanović (Labud), Dario Marčac (TikTok) i Lazar Džamić (Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer).
Moderator Okruglog stola bio je organizator konferencije Aljoša Parotat koji je podijelio par rečenica o dojmovima same konferencije:

Marketing Summit je bio pravi hit. Kombinacija prekrasnog okruženja, odličnih predavanja i starog dobrog razgovore uživo pokazala se dobitnom. Konferencija uživo pokazala je da nikakva tehnologija ne može zamijeniti stari dobri networking u live verziji. Blizu 300 sudionika uživalo je na konferenciji, a nama kao organizatorima nema većeg zadovoljstva od toga da vidimo nasmijana lica sudionika. Imponiraju nam i pohvale, kojih je bilo puno te se onda sav trud oko organizacije isplati. Zahvalio bih se i sponzorima bez kojih ovaj događaj ne bi bio izvediv. Mislim da je ovo bio lijepi korak unaprijed upravo u našoj misiji stvoriti sponu između proizvođača i trgovaca te s novom energijom ući u nove projekte koje imamo u planu.

Dodatne informacije o konferenciji možete pronaći na službenoj web stranici te na društvenim mrežama Facebook i LinkedIN.

-