FMCG RETAIL SUMMIT 2025

UK: Lidl uvodi oznaku "Live Well" za zdrave proizvode

Svijet

26.08.2025

Lidl je postao prvi diskonter u Ujedinjenom Kraljevstvu koji će uvesti oznaku „Live Well“ na proizvode privatne robne marke, s ciljem da kupcima olakša prepoznavanje zdravih proizvoda prilikom kupnje.

Proizvodi s oznakom moraju biti usklađeni s tzv. „planetarnom dijetom“, preporučenim načinom prehrane koji ne šteti okolišu te potiče konzumaciju namirnica biljnog podrijetla i onih s minimalnim ugljičnim otiskom.

Oznaka je razvijena u suradnji s fondacijom British Nutrition Foundation (BNF) i nadovezuje se na Lidlovo partnerstvo s organizacijom WWF, navodi se u priopćenju kompanije.

Logo će biti uveden u trgovine u sljedećih šest mjeseci, a u početnoj fazi označavat će više od 100 proizvoda privatne robne marke, uključujući voće i povrće, integralne proizvode i biljne izvore proteina.

Kompanija se dodatno obvezala da će do 2030. godine 10% proizvoda privatne robne marke ispuniti kriterije Live Well i nositi tu oznaku.

Pokretanje oznake odgovor je na novo istraživanje koje su naručili Lidl i Planeatry Alliance, a koje je pokazalo da više od četiri od pet ispitanika smatra zdravu prehranu važnom, ali više od tri četvrtine kaže da im je potrebna pomoć u pronalasku zdravih proizvoda.

Kao supermarket moramo ići korak dalje ako ozbiljno želimo podržati zdraviji život, a istodobno ispuniti naše net-zero obveze. Moramo proširiti pogled na zdravlje i razmatrati zdravlje planeta zajedno sa zdravljem ljudi, nadilazeći uske definicije i podržavajući širi prehrambeni sustav. Ponosni smo što pokrećemo naš novi Live Well logo, nadovezujući se na našu industrijski vodeću obvezu u prodaji biljne hrane objavljenu ranije ove godine, kojom se usklađujemo s planetarnom dijetom do 2050. godine – izjavio je Richard Bourns, izvršni komercijalni direktor Lidla GB.


Foto: Lidl GB