Ovim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične ukuse Italije i kvalitetne proizvode za domaćinstvo po pristupačnim cenama, navodi trgovac.
Direktan uvoz Coop-ovih proizvoda omogućiće Tommy-ju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova, čime se dodatno povećava dostupnost kvalitetnih i cenovno prihvatljivih proizvoda za hrvatske kupce. Istovremeno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coop-ovih robnih marki za Hrvatsku. Dodaju iz kompanije da Tommy ovim nastavlja svoju strategiju diferencijacije i konkurentnosti, osiguravajući da hrvatski potrošači imaju pristup autentičnim evropskim proizvodima.
Tommy je započeo s uvođenjem Coop-ovih proizvoda na svoje police sredinom juna, a proces će se postupno širiti tokom sledećih meseci. U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvatiće čak 600 novih proizvoda. Od toga, više od 70% artikala činiće prehrambeni proizvodi, od testenine, ulja, sireva i suvomesnatih proizvoda, do gotovih jela i slatkog asortimana.
Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvalitetu ponude. Kroz direktnu saradnju s Coop Italian Food našim kupcima osiguravamo visokokvalitetne italijanske proizvode po konkurentnim cenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova, izjavio je Zoran Mikulić, član Uprave Tommy-ja.
Tommy i Coop Italian Food dele slične zajedničke vrednosti usmerene na kvalitet, transparentnost i etičko poslovanje. Upravo je Coop Italia postavio etiku kao temelj svog poslovanja i prvi je evropski trgovački sistem sa sertifikatom za etičko poslovanje SA 8000 još od 1998. godine, a Tommy u centar svoje poslovne politike stavlja fer odnos prema potrošačima.
Kao predvodnici u plasiranju italijanskih proizvoda privatnih robnih marki, prepoznali smo u Tommy-ju pouzdanog partnera za ostvarivanje naše misije - približavanje italijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. Hrvatsko tržište ima veliki potencijal i uvereni smo da će kupci prepoznati vrednost koju im donosimo zajedno s Tommy-jem, izjavio je Paolo Bonsignore, Komercijalni direktor Coop Italian Food-a.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Tommy