Na površini od 270 kvadratnih metara, novi market donosi pažljivo osmišljen prodajni prostor, dizajniran tako da prati potrebe modernog potrošača, ali i zadrži toplinu i prepoznatljiv duh PerSu-a, a to je komforna, komšijska kupovinu uz pažljivo odabrane artikle i uredan ambijent, navode iz kompanije.
U asortimanu je dostupno oko 4.000 proizvoda. Od svežeg voća i povrća, preko kvalitetnog svežeg mesa i delikatesa, do široke ponude za svakodnevnu i planiranu kupovinu. Kao i u drugim objektima ovog lanca, i ovde su prisutne Uvek SuPer cene koje omogućavaju kupcima uštedu bez čekanja na akcije i sezonske popuste.
Trgovac još navodi da je posebna pažnja posvećena enterijeru: Osvetljenje, raspored, toplina boja i intuitivna organizacija polica čine da se kupci osećaju prijatno, dok ljubazno osoblje doprinosi atmosferi domaće bliskosti i poverenja koju PerSu godinama gradi širom Srbije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: DTL PerSu