Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Predrag Ćirović, managing director, YouGov Srbija & Hrvatska. Ne propustite priliku da ga čujete uživo!
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita Beograd 2025!
Šta ćemo čuti?
Kada se spoji ono što je u glavama kupaca, sa onim što je u njihovim korpama dobijamo magičnu formulu razumevanja kupovnog ponašanja. To je ono što YouGov shopper radi u kontinuitetu.
Da li postoji univerzalni model ponašanja ili se kupci razlikuju? Šta je to što ih brine, pa samim tim uslovljava da menjaju svoje kupovne navike? Da li svi kupci reaguju na promene isto, i zašto ne? Kako te razlike u njihovom ponašanju ugraditi u dobre strategije i taktike na mestu prodaje? Da li je "promo hunt" glavna disciplina kupaca u Srbiji?
Pogledaćemo gde je Srbija u odnosu na druge zemlje i šta nas to čini posebnim.
O govorniku
Predrag Ćirović je generalni direktor YouGov u Srbiji. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer marketing. Karijeru je započeo 2008. godine u regionalnom sedištu Kraft Foods (Mondelez) u Beču, u sektoru Consumer Insight.
Svoju istraživačku ekspertizu nastavio je u Srbiji, u GfK, kao konsultant za istraživanje u sektoru finansija i B2B. Uz pomoć znanja stečenog u agenciji, prelazi u bankarski sektor, na poziciju menadžera marketinga stanovništva u Eurobanci Srbija.
Posle tri godine vratio se u GfK – postao je direktor sektora za panele za domaćinstvo – gde radi i danas. Od 2019. godine, nakon reorganizacije agencije, preuzeo je funkciju generalnog direktora GfK-a u Srbiji, današnji YouGov.
AGENDA 2025
Unlocking Shopper Intelligence with Transactional Data and AI
Iván Radnai, Director, Services Business Development – SEE, Mastercard
Brendovi i trgovačka robna marka: Dostizanje harmonije na polici
Ljubica Šijaković, senior analytic insights executive, NIQ
PKS kao partner FMCG sektora: rast, izvoz i povezivanje
Marko Čadež, predsednik, Privredna komora Srbije
Izgradnja održivog partnerstva između dobavljača i trgovaca: evropska iskustva i perspektive za Srbiju
Nadir Kadji, CEO, Metro Srbija
Category Management in Action: What Can We Learn from the Best?
Valérie Vander Haeghen, konsultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)
Premošćavanje jaza: kako povezati prodaju i marketing radi ubrzanja rasta
Primož Hvala, trener prodaje, konsultant i motivacioni govornik
Retail sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije prodavnice današnjice i šta nas čeka sutra
Matthew Brown, retail trend futurist, Ecochamber, London, UK
FMCG STAGE
Razumevanje specifičnosti kupaca kao osnove za dobru "shopper" strategiju
Predrag Ćirović, direktor, YouGov
C-PANEL
Vrhunski brendovi, domaća ekspertiza: kako FMCG lideri oblikuju budućnost tržišta
Kako voditi najveće brendove u FMCG sektoru kada tržište postaje sve zahtevnije? Panel okuplja lidere kompanija kako bi otvoreno razgovarali o upravljanju inovacijama, odnosima sa trgovcima, lancima snabdevanja i očekivanjima potrošača. Fokus je na balansu između lokalne proizvodnje i međunarodnih standarda, cenovnom pritisku i dugoročnoj lojalnosti.
Aco Tomašević, direktor, Neoplanta
Predrag Milinčić, general manager, MARS (ex YU, Bugarska, Albanija, Grčka, Kipar, Malta)
Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar
PL & IZVOZ
Private label u fokusu: kako potrošači vide trgovačke marke u Srbiji
ime govornika TBA, IPSOS
PL: prilika za domaće proizvođače da postanu regionalni dobavljači
Ivan Šuleić, konsultant, Brand Lift
PKS u službi izvoznika: konkretna podrška FMCG sektoru
Dr Jelena Vasić, Rukovodilac Centra za strateške analize, analitiku, planiranje i publikacije, Privredna komora Srbije
Kako izvoziti uspešno: FMCG sajmovi iz prve ruke
Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2025!
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!
Vidimo se uskoro!