Summi1
Summit2

12. FMCG Summit Beograd: Vrhunski brendovi, domaća ekspertiza: kako FMCG lideri oblikuju budućnost tržišta?

NAJAVE

Srbija

08.09.2025

InStore Srbija, dvanaestu godinu zaredom, organizuje FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 13. oktobra u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo naše sjajne paneliste - Aco Tomašević, direktor, Neoplanta & Predrag Milinčić, general manager, MARS (ex YU, Bugarska, Albanija, Grčka, Kipar, Malta). Ne propustite priliku da ih čujete uživo! 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita Beograd 2025!


Šta ćemo čuti?

Kako voditi najveće brendove u FMCG sektoru kada tržište postaje sve zahtevnije? Panel okuplja lidere kompanija kako bi otvoreno razgovarali o upravljanju inovacijama, odnosima sa trgovcima, lancima snabdevanja i očekivanjima potrošača.

Fokus je na balansu između lokalne proizvodnje i međunarodnih standarda, cenovnom pritisku i dugoročnoj lojalnosti


O panelistima

Aco Tomašević je direktor kompanije Neoplanta i jedan od vodećih stručnjaka u FMCG industriji. U industriju je ušao pre više od 15 godina kao mladi inženjer u ICT sektoru gde je usavršio svoje liderske veštine, posebno u periodu koji je proveo na poziciji člana Uprave Nelt grupe.

Tokom svojih MBA studija na Šefild Univerzitetu u Velikoj Britaniji, prioritet u edukaciji mu je bila okrenutost ka ljudima, i zahvaljujući tome je danas ovladao upravljanjem zaposlenima, brendovima, procesima i strategijama. Tomašević je na poziciju direktora kompanije Neoplanta došao 2018. godine.


Predrag Milinčić regionalni je direktor kompanije Mars za tržišta Balkana i Grčke.

Kompaniji Mars pridružio se 2017. godine kao direktor za Istočni Balkan, 2019. godine njegove su odgovornosti proširene i na Bugarsku, a 2024. preuzeo je i tržište Grčke unutar segmenta Mars Wrigley, koji uključuje svetski poznate brendove poput SNICKERS®, M&M’S®, ORBIT®, Skittles® i Bounty. Danas je zadužen za celokupno poslovanje na 12 tržišta – Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija, Kosovo, Albanija, Bugarska, Grčka, Kipar i Malta.

Tokom svoje karijere, sa više od 23 godine iskustva u FMCG industriji, istakao se značajnim poslovnim rezultatima, prodajnim veštinama, kao i fokusom na razvoj zaposlenih i unapređenje poslovanja.


AGENDA 2025

Unlocking Shopper Intelligence with Transactional Data and AI
Iván Radnai, Director, Services Business Development – SEE, Mastercard

Brendovi i trgovačka robna marka: Dostizanje harmonije na polici
Ljubica Šijaković, senior analytic insights executive, NIQ

PKS kao partner FMCG sektora: rast, izvoz i povezivanje
Marko Čadež, predsednik, Privredna komora Srbije

Izgradnja održivog partnerstva između dobavljača i trgovaca: evropska iskustva i perspektive za Srbiju
Nadir Kadji, CEO, Metro Srbija

Category Management in Action: What Can We Learn from the Best?
Valérie Vander Haeghen, konsultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)

Premošćavanje jaza: kako povezati prodaju i marketing radi ubrzanja rasta
Primož Hvala, trener prodaje, konsultant i motivacioni govornik

Retail sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije prodavnice današnjice i šta nas čeka sutra
Matthew Brown, retail trend futurist, Ecochamber, London, UK


FMCG STAGE

Razumevanje specifičnosti kupaca kao osnove za dobru "shopper" strategiju
Predrag Ćirović, direktor, YouGov

C-PANEL
Vrhunski brendovi, domaća ekspertiza: kako FMCG lideri oblikuju budućnost tržišta

Kako voditi najveće brendove u FMCG sektoru kada tržište postaje sve zahtevnije? Panel okuplja lidere kompanija kako bi otvoreno razgovarali o upravljanju inovacijama, odnosima sa trgovcima, lancima snabdevanja i očekivanjima potrošača. Fokus je na balansu između lokalne proizvodnje i međunarodnih standarda, cenovnom pritisku i dugoročnoj lojalnosti. 

Aco Tomašević, direktor, Neoplanta 
Predrag Milinčić, general manager, MARS (ex YU, Bugarska, Albanija, Grčka, Kipar, Malta) 

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar


PL & IZVOZ

PL u Srbiji i regionu: između poverenja u trgovca i snage kategorije
Snežana Uljarević, Executive Director & Chief Client Officer, Ipsos

PL: prilika za domaće proizvođače da postanu regionalni dobavljači
Ivan Šuleić, konsultant, Brand Lift

Tehnološki partner FMCG industrije: Digitalizacijom do vašeg unapređenog FMCG ekosistema
Novak Kovačević, Sales Manager, Algotech

PKS u službi izvoznika: konkretna podrška FMCG sektoru
Dr Jelena Vasić, Rukovodilac Centra za strateške analize, analitiku, planiranje i publikacije, Privredna komora Srbije

Kako izvoziti uspešno: FMCG sajmovi iz prve ruke
Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA


Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2025!

Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!