IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
05.07.2021.

IZVJEŠĆE ZA HRVATSKU ZA 2020.

Euromonitor International: Prerađeni sir najviše raste

Tekst je izašao u 95. InStore magazinu

Domaći proizvođači snažno zadržavaju svoje mjesto među vodećim kompanijama prema tržišnom udjelu.

Euromonitor International, jedna od vodećih agencija za istraživanje tržišta, pripremila je pregled tržišta sireva u hrvatskoj maloprodaji u 2020. godini. U nastavku donosimo najvažnija zbivanja i projekcije za budućnost.

Maloprodajna vrijednost i količina prodaje sira bilježe određeni rast u 2020. godini, ali prodaja prehrambenih usluga naglo je pala jer su kafići i restorani bili zatvoreni tijekom lockdowna.

Prema podacima Euromonitor Internationala, u 2020. godini vrijednost prodaje porasla je za 3% na 1,6 milijardi kuna, a količinska prodaja porasla je za 1% na 30.900 tona.

Kategorija s najvećim rastom vrijednosti u 2020. godini je prerađeni sir, s rastom prodaje od 4%.

Također, prosječna jedinična cijena raste za 2% u 2020. godini.

Dukat d.d. predvodi vrijednost prodaje sira s udjelom od 36% u 2020. godini. Slijede ga Lidl Hrvatska d.o.o. kd, Vindija d.d., Belje d.d. te Mondelez Zagreb d.o.o.

Predviđa se kako će tijekom sljedećih pet godina sir zabilježiti prosječnu godišnju stopu rasta od 3% prema trenutnoj vrijednosti.

Tekst je izašao u 95. InStore magazinu.

-
Izvor: Lina Sidorenkė, Senior Communications Executive – CEE, Euromonitor International, lina.sidorenke@euromonitor.com