IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
15.05.2019.

Hendal: Sladoled – obiteljska uživancija

ANALIZA KATEGORIJE SLADOLEDA

Čokolada je najomiljeniji okus kod malo više od trećine ispitanih (36,5%), a slijedi ga okus vanilije s 22,8%.

Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 18 godina. Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva, pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Kupujete li sladolede?
2. Gdje najčešće kupujete sladoled?
3. Koja pakiranja sladoleda kupujete?
4. Koji okus preferirate?

Većina ispitanih građana (92,1%) kupuje sladoled. Pri tome znatno veći broj ispitanika kupuje sladoled u velikim trgovinama (74,8%) nego u malim trgovinama (14,4%). U slastičarnicama kupuje samo 6,2% ispitanika, negdje drugdje 2,2% njih, na kioscima (1,8%), a najmanje iz škrinja na ulici (0,4%) i na benzinskim postajama (0,3%).

Što se tiče pakiranja sladoleda, najviše su zastupljena obiteljska pakiranja (78,2%), dok malo manje od polovice ispitanih građana jede sladoled u kornetu (45,4%).

Sladoled na štapiću kupuje trećina građana (32,6%), a u čašici njih 8,2%. Sladoledi u obliku čokoladica zastupljeni su s 4,7%, dok pakiranje u nekom drugom obliku kupuje najmanji broj građana – njih 1,2%.

Čokolada je najomiljeniji okus kod malo više od trećine ispitanih (36,5%), a slijedi ga okus vanilije s 22,8%. Okus lješnjaka omiljen je kod 11,8% ispitanika, stracciatella kod njih 10,7%, dok šumsko voće preferira 8,5%. Građani najmanje preferiraju okus jagode (5,5%) i druge okuse (4,1%).

-
Martina Šoršak Susović, Business Development Manager, Hendal Market Research