IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
21.06.2021.

SLADOLEDI

Hendal: Topljivi užitak

Od onih koji kupuju sladoled, najveći postotak ispitanika (63,8%) izjavljuje kako preferiraju okus čokolade, odnosno vanilije (58,7%).

Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina. Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Kupujete li sladolede?
2. Gdje najčešće kupujete sladoled?
3. Koja pakiranja sladoleda kupujete?
4. Koji okus preferirate?

Od ukupnog broja ispitanika, 93,1% odgovorilo je da kupuje, odnosno 6,9% da ne kupuje sladoled. Od onih koji kupuju sladoled, najveći broj ispitanika odgovorio je da sladoled kupuju u velikoj trgovini (89,7%), a podjednako kupuju u maloj trgovini (44,2%) i slastičarni (43,9%). U manjem broju slučajeva, ali također podjednako, ispitanici sladoled kupuju na kiosku (25,4%), u škrinji na ulici (23,8%) i na benzinskoj crpki (18,5%), a najmanje negdje drugdje (0,2%).

Od ukupnog broja ispitanika koji kupuju sladoled, najveći postotak (76,6%) kupuje obiteljska pakiranja, potom kornet (68,8%), sladoled na štapiću (58,2%), sladoled u čašici (17,2%) i konačno, sladoled kao čokoladice (7,9%).

Od onih koji kupuju sladoled, najveći postotak ispitanika (63,8%) izjavljuje kako preferiraju okus čokolade, odnosno vanilije (58,7%). Velik dio ispitanika izjavio je kako preferira lješnjak (42,1%), stracciatellu (38,4%), šumsko voće (32,3%) i jagodu (30,3%), a najmanji dio ispitanika da preferira neki drugi okus (5,9%).

Tekst je izašao u 94. InStore magazinu.

-
Autorica: Martina Soršak Susović, Business Development Manager, martina@hendal.hr