IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
16.07.2019.

ANALIZA KATEGORIJE ENERGETSKIH PIĆA

Nielsen: Biramo omiljene brandove

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, 48% pripada hipermarketima i supermarketima, 35% količinske prodaje nalazi se u tradicionalnim formatima, a 17% pripada kanalima benzinskih postaja i kioscima.

Kategorija sadrži isključivo energetske napitke. U ovu kategoriju ne spadaju alkoholni energetski napitci, energetski napitci u prahu, gazirana pića, juicevi, napici koji imaju pojačanu dozu kofeina (a kombinacija su kave, mlijeka i dodanih okusa) npr. K-fee turbodrink vanilla i tzv. health drinks (zdrava pića) kao što je Cedevita.

U 2018. g. (siječanj – prosinac) skupina kategorija bezalkoholnih pića zabilježila je rast količinske prodaje. Više od polovice količinskog prometa, točnije 51% nose pakiranja od 0,25L, trećina prodaje pripada pakiranjima od 0,5L, dok su velika pakiranja od 1 litre zastupljena s 10% količinske prodaje.

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, 48% pripada hipermarketima i supermarketima, 35% količinske prodaje nalazi se u tradicionalnim formatima, a 17% pripada kanalima benzinskih postaja i kioscima. U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2018. godine, promatrajući količinsku prodaju, vodeća tri proizvođača nose 73% ukupne prodaje energetskih pića, a oni su abecednim redom Hell Energy, Red Bull i The Coca-Cola Company.

-
Izvor: Nielsen