IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
05.07.2021.

INSEKTICIDI I REPELENTI

NielsenIQ: Troje na tronu

Tekst je izašao u 95. InStore magazinu

Kategorija obuhvaća proizvode čija je namjena odbijanje ili uništavanje insekata (insekticidi), te proizvode koji se nanose na kožu s namjerom odbijanja insekata (repelenti) ili sa specifičnom namjenom ublažavanja simptoma nakon ugriza insekata (tekućina, sprej, maramice, losioni ili kreme).

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine, kategorija insekticidi i repelenti bilježi pad vrijednosne prodaje. Više od polovice vrijednosnog prometa kategorije, točnije 67%, nose repelenti, insekticidi nose 32% cjelokupne vrijednosne prodaje kategorije, a sredstva za tretiranje kože poslije ugriza čine 1% ukupne vrijednosne prodaje.

Više od polovice vrijednosne prodaje (51%) ostvaruje se u tradicionalnim kanalima mješovitom robom i drogerijama, a 49% u modernim formatima (hipermarketima i supermarketima).

Vodeća tri proizvođača ostvaruju 82% vrijednosne prodaje kategorije, a oni su abecednim redom: Ilirija, Neva i S.C. Johnson.

Tekst je izašao u 95. InStore magazinu.

-
Autorica: Majda Babić, Client Executive, NielsenIQ