IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Inovacije
12.02.2019.

InMarketing

Nagradna igra koja je promijenila igru

PAN U ROKU ODMAH

Uistinu je impresivno da se niti jednom, u punih pet mjeseci trajanja nagradne igre, nije dogodilo da je prošlo 60 minuta da nije unesen niti jedan kôd!

Nagradna igra koju potrošači igraju 24 sata na dan, svaki dan, i tako punih pet mjeseci zvuči gotovo nevjerojatno na malom tržištu poput Hrvatske. Međutim, upravo takva nagradna igra odvijala se od proljeća do kraja ljeta ove godine. Bila je to nagradna igra u kojoj su ljubitelji Pan piva osvajali nagrade doslovno od jutra do mraka. Nagradna igra Pan U roku odmah unijela je novosti u gotovo sve aspekte nagrađivanja – od načina igranja, do načina obavještavanja dobitnika, pa do dodjele samih nagrada.

Promišljanje o željama potrošača

Iako je samo igranje započelo 3. travnja, pripreme za nagradnu igru započele su mnogo, mnogo ranije. Neki su elementi nagradne igre bili zadani interno – znali smo da želimo da u igri sudjeluju povratne boce Pan piva – svi drugi dijelovi slagalice došli su na svoje mjesto nakon puno istraživanja i promišljanja.

U pripremi nagradne igre glavna misao vodilja bile su želje potrošača. Pitali smo ih za mišljenja o nagradnim igrama, a onda smo ih i poslušali. Potrošači su izrazili želju da nagradna igra bude jednostavna – odlučili smo se za kodove ispod čepa. Potrošači su rekli da ne žele da im nagradna igra stvara dodatne troškove – osmislili smo Pan aplikaciju, da ne moraju za sudjelovanje slati sms poruke. Na želju da čim prije saznaju jesu li osvojili, odgovorili smo bez obzira na tehnički izazovan zadatak. Tako je poruku o osvajanju nagrade svaki igrač dobivao u roku odmah odnosno unutar 60 minuta otkad je odigrao, iz čega je proizašao i naziv nagradne igre.

Od završetka Pan U roku odmah nagradne igre do danas aplikacija je postala još bogatija i bolja. Trenutačno, svi oni koji koriste Pan aplikaciju mogu igranjem kvizova ili igrica skupljati bodove koje mogu zamijeniti za vrijedne nagrade. Pan aplikacija ostaje trajni kanal komunikacije s našim potrošačima i nastavlja živjeti i dalje s novim sadržajima, i predviđamo joj svijetlu budućnost. Ako već niste, svakako je instalirajte i pogledajte što sve nudi.

Bili su tu još televizori, frižideri, mobiteli, putovanja, bonovi za kino ili sportsku opremu... Stotine i stotine nagrada odlazile su u razne krajeve Hrvatske sretnim dobitnicima za vrijeme trajanja nagradne igre. Kako je nagradna igra bila izuzetno dugotrajna, pet mjeseci podijelili smo na 3 kola. Tako je svaki unos koda za potrošača značio jednu priliku više da osvoji i glavnu nagradu tog kola.

I kod glavnih nagrada učinili smo nešto drukčije, pa je tako (vjerojatno prvi put u Hrvatskoj) upravo na Pan U roku odmah nagradnoj igri glavna nagrada kola bio kamper. Kamper Hymer bio je uistinu nagrada o kojoj se pričalo, a drago nam je čuti da ju potrošači mjesecima nakon što je otišla sretnoj dobitnici – spominju i dalje.

Osim njega, kao glavne nagrade kola odabrali smo i druge koje smo smatrali da bi svatko volio dobiti. Tako je glavna nagrada drugog kola bio vaucher za putovanja u vrijednosti 80.000 kuna s dodatnih 20.000 kuna džeparca, iskoristiv u čak dvije godine; a u trećem kolu nagrada je bio novi Volkswagen T Roc. Za dobitnike glavnih nagrada nismo stali samo na odabiru sjajne glavne nagrade, pružili smo im i nezaboravno iskustvo. Tako je po dobitnika i njegove prijatelje i obitelj stigao Pan helikopter, i poveo ih na vožnju iznad njihova kraja. Kad se osvoji glavna nagrada Pan piva to se ne zaboravlja!

Rezultati

Uistinu je impresivno da se niti jednom, u punih pet mjeseci trajanja Pan U roku odmah nagradne igre nije dogodilo da je prošlo 60 minuta da nije unesen niti jedan kôd! To znači da su potrošači našu nagradnu igru uistinu igrali 24 sata na dan, 7 dana u tjednu, punih pet mjeseci!

S terena smo čuli da je bilo čak i onih koji su u nastojanju da si povećaju šanse razvili različite pristupe. Tako su neki svoje pull off čepove s kodovima čuvali za rane jutarnje sate i igrali tada, očekujući da imaju bolje šanse osvajanja jer manje ljudi igra. Drugi su čepove spremali i čekali da u aplikaciji vide da je satna nagrada neka koja im se više sviđa, pa igrali tad... U svakom slučaju, bilo nam je drago čuti da je potrošače igra angažirala i unijela im malo uzbuđenja u svakodnevicu.

Pan App

Valja reći da je sustav igranja nagradne igre kroz aplikaciju svakako bio nešto novo i za nas i za potrošače. Naravno, omogućili smo im da kodove unose i na web-stranicu www.urokuodmah.hr, ali želja nam je bila da koriste sve mogućnosti koje im aplikacija nudi. S ponosom možemo reći da je od prvoga dana bilo vidljivo da je to uspjelo i da su potrošači Pan aplikaciju prihvatili kao svoju.

Nagrađivanje 24/7 U želji da ljubiteljima Pan piva pružimo uistinu drukčije iskustvo, i pri osmišljavanju fonda nagrada ciljali smo na najviše moguće zadovoljstvo potrošača. Željeli smo da i najmanja nagrada po vrijednosti ipak donese veselje. Zato je u fondu s više od 3600 nagrada bio i 4-pack Zlatnog Pana za trenutak užitka s prijateljima.

Od nas je to zahtijevalo što kraće vrijeme odaziva na svaki upit ili poteškoću i naravno, stalni rad na njenom poboljšavanju i obogaćivanju. Osim podrške koja je uistinu bila 24/7 kroz potrošački telefon, to je značilo i da smo aplikaciju razvijali u smjeru dodatnog sadržaja, kako bi potrošači u njoj imali i drugih benefita osim samog unosa kodova u nagradnu igru. Razvili smo zaseban dio aplikacije u kojem je unos 4 koda otključavao kviz, u kojem se (neovisno o nagradnoj igri) mogla osvojiti bogata novčana nagrada. Bio je tu i blog, sa sadržajima vezanim uz pivo i nagradnu igru.

Kad pogledamo unatrag, drago nam je što možemo reći da je Pan U roku odmah zasigurno nagradna igra koja će ostati zapamćena ne samo u našoj kompaniji, nego i među potrošačima. Pritom ne mislimo na bogati fond nagrada ili na bilo koji od elemenata nagradne igre, već na cjelokupno iskustvo koje je pružala potrošaču. Vođeni informacijama koje smo dobili od potrošača i izvrsnom reakcijom na terenu pripremat ćemo aktivacije i u budućnosti.

-
Tatjana Munjas, direktorica marketinga Carlsberg Croatia