IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Intervju
02.10.2018.

Intervju, Meggle

"Drugi veliki trend u prehrani je konzumacija superhrane"

Mišljenja i komentari

Trendovi u kategoriji mlijeka i mliječnih proizvoda rezultat su povećane svijesti potrošača o kvaliteti namirnica koje konzumiraju.

Tako je današnji potrošač svjestan da je visok udio proteinskih proizvoda osnova kvalitetne prehrane, stoga je trend proizvoda s povećanim sadržajem proteina već neko vrijeme aktualan u svijetu. To je prepoznao i Meggle pa smo 2017. lansirali liniju Active Protein napitaka i jogurta, a radimo i na proširenju asortimana.
Drugi veliki trend u prehrani je konzumacija „superhrane“ te smo vrlo ponosni što je Meggle Hrvatska prvi na tržište donio ovu izuzetnu inovaciju.

Kad već govorimo o superhrani, moramo spomenuti i kefir koji se smatra mliječnom superhranom, a Meggle je i tu kao pionir na tržište donio pravu inovaciju – liniju voćnih kefira. Meggle voćni kefir pruža jedinstvenu kombinaciju uživanja u izvrsnom voćnom okusu i zdravstvenim blagodatima kefira.

Jogurt s chia sjemenkama s pravom je napravio boom na tržištu jer se chia sjemenke smatraju superhranom broj jedan u svijetu, a Meggle jogurt chia je prvi gotov proizvod s chia sjemenkama ne samo u Hrvatskoj, nego i u većem dijelu Europe i svijeta.

Osim trendova superhrane i proteina, tu je i trend prirodnosti i transparentnosti. Potrošači mlijeka i mliječnih proizvoda su postali izuzetno svjesni da nije svejedno odakle dolazi mlijeko koje piju, stoga je Meggle Hrvatska odgovorio na njihovu potrebu novim brandom svježeg mlijeka - „S farme“. Mlijeko „S farme“, za razliku od većine mlijeka, dolazi iz provjerenog izvora, jedne jedine farme, i to one koju smatramo najkvalitetnijom u Hrvatskoj.

Sve ove i druge novitete Meggle svojim potrošačima komunicira putem tradicionalnih i digitalnih medija, a trgovcima putem prodajnog tima. Što se tiče izazova s kojima se suočavamo, njih dijelimo s ostalim proizvođačima mlijeka. Pad broja farmera i otkupa mlijeka već je neko vrijeme konstanta, a dodatno nas je pogodio i rast cijena maslaca, proizvoda po kojem je Meggle poznat u svijetu.

-
Jelena Domović, jelena@b2bmedia.org