IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Intervju
05.10.2020.

Frosch: Posvećeni očuvanju prirode i ljudskog zdravlja

Frosch je Broj 1 EKO brand u Europi po svom tržišnom udjelu, jer u svim zemljama gdje je prisutan (osim UK, Italije, Norveške, Švedske i Finske) zauzima lidersku poziciju u okviru EKO segmenta, ali i u ukupnom tržištu u nekim kategorijama, primjerice, sa sredstvima za pranje posuđa u Austriji i Njemačkoj ili sa sredstvima za pranje prozora ili APC čistačima.

Takav uspjeh nije došao sam, nego kroz desetljeća inzistiranja na vrhunskoj kvaliteti, dostizanju najviših svjetskih certifikata i normi u ekološkoj proizvodnji te stalnim inovacijama. To potvrđuje i činjenica da smo po 18. put zaredom proglašeni za brand kojem se najviše vjeruje u Njemačkoj i Austriji, i to s ocjenama daleko ispred konkurencije – Most Trusted Brand by reader’s Digest magazine! Podsjetimo da je W&M prvi proizvođač koji je u potpunosti osvojio proces dobivanja nove plastike od stare plastike, ali s više od 40% udjela plastike iz kućanskog otpada.

Posljednji uspjeh / inovacija je lansiranje potpuno reciklirane plastične vrećice za pakiranje svih tekućih deterdženata. Rukovođeni s 9 proklamiranih principa naši su proizvodi prije svega posvećeni očuvanju prirode i ljudskog zdravlja, ali i na učinkovitost pri upotrebi/pranju.

Opći trend na tržištu je da kategorija deterdženta za ručno pranje posuđa pada u korist rasta sredstava za strojno pranje posuđa – no to ne pogađa Frosch proizvode jer je trend naše prodaje u čitavoj regiji u konstantnom rastu. Naime, i potrošači koji imaju strojeve za pranje posuđa radije se opredjeljuju za kupnju

Frosch deterdženata jer žele zaštititi kožu ruku pri pranju posuđa mimo strojnog. Nema više tako velikih cjenovnih raspona između jeftinijih i skupljih brandova, tako da se i platežno manje sposobni kupci radije opredjeljuju za Frosch jer im štiti ruke i kožu od pucanja i alergijskih reakcija, a istodobno ima izvrstan učinak u pranju.

Upravo zbog sastojaka 100% prirodnog porijekla Frosch proizvodi u pranju nemaju efekte poput velike pjene ili jakog mirisa, na što se neki potrošači teško navikavaju, no ti efekti nisu pokazatelj efikasnosti pranja.

Prateći trendove, Frosch je nedavno lansirao i svoje ALL in ONE EKO tablete za strojno pranje posuđa. Taj proizvod na bazi limete, svojom cijenom parira svim najvećim brandovima na tržištu, ali i svojom kvalitetom jer daje odlične rezultate u pranju i čini posuđe sjajnim. Pakiranje je od 26 komada.

U posljednjih godinu dana kod velikih je kupaca primjetno da sve više prepoznaju suvremene trendove koji pokazuju da se bez ekoloških proizvoda na polici ne može graditi dobar image prodajnog mjesta, tj. potrošači se sve više u svakodnevnom životu okreću ekološkim i zdravim proizvodima jer svijest o očuvanju planeta, ali i vlastitog zdravlja postaje mainstream!

Tekst je izašao u 87. InStore magazinu.

-
Pripremila: Jelena Domović, jelena@b2bmedia.org