IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Intervju
13.11.2018.

Intervju, Magdis

Od obiteljske tvrtke do regionalnog lidera i širenja na strana tržišta

Gost uvodničar

Prvu rečenicu ovog uvodnika iskoristio bih da zahvalim InStore magazinu na organizaciji FMCG Summita 2018. pod nazivom Trgovci kao partneri – izvozimo hrvatsko. Konferencija je bila izrazito zanimljiva i motivirajuća te idealna prilika za umrežavanje i susret s dosadašnjim i potencijalnim partnerima. Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati ovogodišnjoj konferenciji i veselim se sljedećoj.

Tema ovogodišnje konferencije meni osobno znači mnogo – ako ste pratili moj, odnosno poslovni tijek tvrtke Magdis, mogli ste zaključiti da smo započeli kao mala obiteljska tvrtka nakon što je moj otac, magistar farmacije, Srećko Gross, prije 25 godina napustio Plivu. Svojim znanjem, iskustvom i poslovnom vizijom uspio je vrlo brzo stvoriti bazu klijenata kojima je tvrtka pružala savjetodavne usluge za uspostavljanje farmaceutske proizvodnje te obavljala uslužnu proizvodnju dodataka prehrani, ljekarničkih sirovina i proizvoda kozmetike s posebnom namjenom. Uz oca, učio sam sve o farmaciji, procesima, standardima, o odnosu s klijentima i tržištem.

Iako sâm nisam farmaceutske struke, mogu reći da mi skup klasičnog i praktičnog znanja izuzetno pomaže u vođenju Magdisa, na čije sam čelo došao prije desetak godina. Otac, naravno, i dalje stoji uz bok najviše svojom aktivnom savjetodavnom ulogom.

Najpoznatiji brend u vlasništvu Magdisa je Biobaza, koji u svom portfelju sadrži visokokvalitetne proizvode za njegu cijele obitelji. Oko 60% ukupnih prihoda Magdisa dolazi upravo od Biobaze – prirodne alternative u svim kozmetičkim kategorijama, što je čini jedinstvenim brendom na tržištu. Trenutno se na policama hrvatskih drogerija nalazi više od stotinu Biobaza proizvoda, a s dosta širokim portfeljom prisutni smo i na čak osam drugih europskih tržišta. No naša, odnosno Magdisova priča sada se tek zahuktava.

FMCG Summit 2018. bio je izrazito zanimljiv i poticajan te idealna prilika za umrežavanje i susret s dosadašnjim i potencijalnim partnerima. Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati ovogodišnjoj konferenciji i veselim se sljedećoj.

Ove godine od Atlantic Grupe akvizirali smo Nevu, najvećeg proizvođača kozmetike u Hrvatskoj. Ova priča za mene i moju obitelj ima neprocjenjivu emotivnu vrijednost s obzirom na to da su moji roditelji takozvana „Plivina djeca“, a upravo je iz Plive nastala Neva – zdrava kompanija s izuzetnim razvojnim potencijalom. I tek sada možemo očekivati velike stvari jer smo sinergijom Magdisa i Neve dobili zaista mnogo – Magdis posjeduje brzinu, fleksibilnost i neopterećenost procesima, dok Neva ima veliki proizvodni kapacitet, fenomenalan know-how i ogroman potencijal portfelja sa stoljetnom tradicijom. Dvije tvrtke savršeno se nadopunjuju u svojim mogućnostima i prednostima, što nam omogućuje kompleksno, ali prije svega zdravo i produktivno poslovanje.

Imamo viziju u kojem smjeru želimo ići, kako učiti iz povijesti, kako unaprijediti postojeći asortiman te kako se pozicionirati na tržištu. Velik potencijal vidimo u izvozu jer su naši partneri, kao i tržišta, izvrsno reagirali na Biobaza proizvode koji bilježe rast prodajnih rezultata, a dobivamo i sve veći broj upita novih partnera s novootvorenih izvoznih tržišta. Nastavit ćemo njegovati odnose s partnerima i s krajnjim kupcima bez kojih sada ne bismo bili tu gdje jesmo. Nadam se da ćemo već iduće godine uspjeti predstaviti nove proizvode i potvrditi zašto je Magdis među vodećim proizvodnim kompanijama u regiji. Uvodnik sam započeo zahvalom magazinu, a volio bih ga završiti zahvalom – svim strankama koje su do sada utjecale na naš rast i razvoj, kao i krajnjim kupcima na povjerenju koje su nam udijelili. Vrlo sam uzbuđen zbog perioda koji dolazi.

-
Jelena Domović, jelena@b2bmedia.org