IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Intervju
18.03.2019.

Marija Jelić, PR manager, Jamnica

"Paralelno s trendovima dolaze i novi izazovi."

Kada govorimo o trendovima u kategoriji voda istaknuli bismo njih nekoliko. Prirodne mineralne vode logično se vezuju uz zdravlje te wellness i wellbeing, što nam donosi i neke izazove, u prvom redu one povezane s regulativom i komuniciranjem benefita.

Iz želje potrošača za zdravijim izborom hidracije, sve je prisutniji i rastući trend vitaminskih voda u svijetu, ali i kod nas. Činjenica je da ovi proizvodi potrošaču daju jednu novu funkcionalnost – pored same hidratacije, nude i užitak (indulgence) koji nužno ne utječe loše na zdravlje. Specifična grupa potrošača (mladi, aktivni, u trendu,) kroz vitaminske vode dobivaju kvalitetan, ukusan, niskokaloričan i trendy proizvod koji u potpunosti zadovoljava njihove potrebe i omogućava im specifičan, aktivan stil života.
Paralelno s trendovima dolaze i novi izazovi. Tako Europska komisija ulaže velike napore da se smanji količina plastičnog otpada te se, sukladno usvojenoj Strategiji za plastiku u kružnom gospodarstvu, od industrije očekuju ulaganja u inovativne nove tehnologije kojima se štite građani i okoliš, a istovremeno zadržava konkurentnost industrije.

Istovremeno, razvojem novih tehnologija i društvenih mreža komunikacija s potrošačima se znatno ubrzala, a prisutnost i nastup branda u online kanalu neizostavan je dio bilo koje komunikacijske strategije. Već godinama, a sukladno brzini rasta ovog medija i najboljoj svjetskoj praksi, naša ulaganja u online, rastu dvoznamenkastom stopom. Marketing u digitalnim kanalima iznimno je važan jer nam omogućava da stvorimo kvalitetan odnos s potrošačima, potičemo ih na engagement, gradimo awareness o brandovima i dobivamo brzu povratnu informaciju od onih zbog kojih brand, u konačnici, postoji.

U Jamnici na trgovce gledamo partnerski, jer kao lider na tržištu RH u proizvodnji bezalkoholnih pića, tvrtka Jamnica snažno zagovara poslovanje u skladu s visokim etičkim principima poslovne komunikacije, uz poštivanje svih važećih hrvatskih zakona. Sve navedeno je s ciljem daljnjeg napretka i poboljšanja učinkovitosti prodaje, produktivnosti i suradnje između nas proizvođača i trgovaca, naših partnera.

Jamnica je u tom smislu napravila veliki iskorak, a potvrda naše uspješnosti ogleda se i u činjenici da je Jana s Malenom&Klepetanom, prva kampanja u povijesti Hrvatske koja je osvojila prestižnog Lava u Cannesu, dok je Jamnica napravila ogroman zaokret upravo u komunikaciji na društvenim mrežama. Za Jamnicu, koja je nedavno navršila punih 190 godina postojanja, samo s posljednja dva projekta – Staru fotku podijeli, pa se čašama veseli ili Jamnica te vodi na Advent u Zagrebu – ostvarila je iznimno visoke stope angažiranosti naših potrošača, jedan od glavnih ciljeva u onlineu.

-