IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Promo
13.04.2021.

Više kanala promidžbe

Barilla ima novu kampanju „Bez riječi”

Barillina kampanja „Bez riječi” utjelovljuje ono do čega najviše držimo kao brand te iznova uspostavlja emocionalnu vezu između naših kupaca i tjestenine, poručuju iz kompanije.

1. Kampanja „Bez riječi” (VIDEO)
Prva polovica 2021.

Kampanja u prvi plan stavlja jednostavne geste privrženosti koje pomažu pri izgradnji emocionalnih odnosa među ljudima.

Ponekad teško razumijemo odluke drugih. Ali uvijek postoji način da mu kažeš da si ponosan na njega.

Barilla nam pomaže da nekome kažemo „Volim te” na najjednostavniji, ali najljepši način – pripremom kvalitetne tjestenine u samo nekoliko minuta.

Priprema tjestenine za nekoga postaje gesta ljubavi između muškarca i žene, oca i sina, brata i sestre, kojom se izražava ono što se riječima nikada ne bi moglo izraziti.

a. TV
Promidžbene poruke u okviru kampanje emitirat će se najvažnijim televizijskim programima u Hrvatskoj od travnja 2021. do kraja svibnja 2021.

a. Digital
Osim TV podrške bit ćemo aktivni i sa sljedećim digitalnim sredstvima:

• Oglašavanje na Youtubeu s videm "Gesta jubavi - otac i sin"

• Oglašavanje Barilla recepata i tutorijala na Youtubeu

Osim kampanje "Gesta ljubavi" iznenadit ćemo i oduševiti potrošače inspirativnim receptima i tutorijalima koje ćemo oglašavati na Youtubeu

• Youtube Barilla Channel i Youtube oglašavanje

2. Pesto
U lipnju će biti intenzivan fokus na podršku kategoriji Barilla Pesto s posebnim naglaskom na digitalni kanal. Osim toga, fokusirat ćemo se i na novi proizvod - Pesto Peperoncino.

Kako bi dodatno potaknuli kupovinu, preporučamo kao potporu kampanji dodatna izlaganja na ključnim pozicijama u trgovini.

Dostupnost proizvoda uz pozicioniranje u A zoni i prigodnu komunikaciju na polici olakšavaju korisnicima izbor i povećavaju vjerojatnost da se izabrani proizvod nađe u potrošačevoj košarici.

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.

-