IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Regija
09.04.2021.

Kako su nastali „rezani“ plakati Mercatora

Od jednostavne ideje do tehnički zahtjevne implementacije, ovi plakati nisu prošli nezapaženo

Mercator u suradnji s agencijom Herman & partneri, uključio je duhovite plakate u promociju svojih delikatesa, koji su delikatno i rezani. U Ljubljani, na Europlakatovim mjestima za billboarde, možemo vidjeti perforirani sir, mortadelu s maslinama kao i kraški pršut.

David Fartek, art direktor agencije Herman & partneri, rekao je da je ideji ovom kreativnom rješenju doprinjeo i tekstopisac Rok Artiček: „Čim mi je dočarao ideju koristeći dva lista papira, osjetio sam i počeo vjerovati da će to postati vrhunska vizualna senzacija. Ne zbog savršenosti, koja je također ključna u ovakvim projektima, već zbog svoje jednostavnosti, zbog trenutka kada sebi kažemo: Ah, kako se ja nisam ovoga sjetio prije.“

Nakon što je klijent odobrio rješenje, desio se niz ugodih izazova kako ustvari implementirati tako jednostavnu ideju. Tomaž Žontar, šef službe za razvoj i inovacije u Europlakatu je naglasio da je tehnička kompleksnost projekta jako teška za objasniti. Izazov je bio najveći za Aleksandra Tojneka iz kompanije Dalto, stalnog vanjskog podizvođača (koji je već surađivao s Mercatorom prilikom lansiranja kampanje „Veseli valovi.“

„Velike površine morale su se „ukrotiti“ i oblikovati onako kako je to Fartek i zamislio“ rekao je Žontar.

Mercator je u televizijskoj reklami prvi put izjavio da prodavači u njihovim odjelima s delikatesama, znaju sve skrivene želje kupaca i znaju mjere svog kuhanog pršuta do posljednjeg milimetra. Vanjsko oglašavanje je nastavak i nadogradnja televizijskog oglašavanja.

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica marketinških komunikacija u Mercatoru, sa svoje točke gledišta ističe da su u suradnji s agencijom osmislili sveobuhvatnu komunikacijsku kampanju, koja naglašava ključni segment delikatesa, da je svježe serviran i po vašem ukusu. „Prilikom pripreme komunikacijskih elemenata, stvorila su se brojna kreativna rješenja, a billboardi su omogućili da pokažemo suštinu naše usluge na učinkovit način. Ideja nam se odmah svidjela.“

Andoljšek je dodala da Mercator posvećuje veliku pažnju prisutnosti na tržištu i izloženosti ključnim diferencijatorima. „Kao dio naše marketinške i komunikacijske strategije, posebno smo fokusirani na izlaganje novih linija usluga. Mercatorove delikatese su naša važna konkurentska prednost, zbog čega smo i dizajnirali set komunikacijskih aktivnosti za ovu godinu u cilju da tu prednost i naglasimo.“

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.

-