IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Regija
21.07.2021.

Mercator posjeduje analitički alat za uvid u kupovne odluke

U Mercatoru ocjenjuju da će nova platforma omogućiti bolje poznavanje kupaca kako bi partnerima ponudili nove konkurentske prednosti u Sloveniji i cijeloj regiji

Mercator je, kao prvo trgovinsko poduzeće u Sloveniji, svojim dobavljačima predstavio novi analitički alat Mercator Shopper Insights (MSI). Tako Mercator omogućava ekskluzivni pristup uvidu o kupovnim odlukama više od 700 tisuća korisnika kartice lojalnosti Pika. Nova platforma MSI će prvo zaživjeti u Sloveniji i u Konzumu Hrvatska, a zatim i u Mercatoru u Srbiji.

Tehnički savršena i korisniku privržena platforma nastala je pod okriljem Fortenove i u suradnji s vanjskim partnerom, a njena upotreba može dobavljaču pružiti značajnu pomoć u povećanju obujma prodaje. Čak 70 posto cjelokupnog prometa u Mercatoru ostvaruju korisnici Pika kartice, a MSI dobavljačima nudi kvalitetan, pregledan, efikasan i vizualno savršen uvid u kupovne odluke potrošača. Platforma na jednom mjestu ima prikupljene podatke o tome kako se određeni proizvod prodaje, kome, kad, kako se proizvod prodaje u usporedbi sa sličnim proizvodom, sve te podatke dobavljač može pratiti na dnevnoj bazi.

»Fokusiramo se na razumijevanje kupovnih odluka naših kupaca. Sve zato da bismo mogli poboljšavati korisničko iskustvo. S platformom Mercator Shopper Insights stvaramo nove mogućnosti za naše dobavljače,« kažu u Mercatoru.

Jana Novak, direktorica poslovne inteligencije u Mercatoru potvrđuje upravo to jer kaže da je osnova za pripremu dobre ponude upravo dobro poznavanje kupovnih navika potrošača. »MSI predstavlja viši standard u razumijevanju kupovnih navika jer posljedično znači lakše i bolje planiranje tržišno komunikacijskih aktivnosti. Upotreba nove platforme, naime, prikazuje trenutan uvid u odluke kupaca i istovremeno omogućava kontinuirano praćenje rezultata kupovnih odluka već za protekli dan.«

MSI partnerima nudi uvid u sedam modula od kojih svaki pokriva određen sadržaj. Na primjer, s kakvom vremenskom dinamikom se prodaje određeni proizvod, koji proizvodi se zajedno pojavljuju u košarici itd. Svi podaci su sada prikupljeni na jednom mjestu. Mercator Shoppers Insights je korak ka suvremenim, digitaliziranim mogućnostima za najbolje poznavanje kupovnih odluka. Platforma će doprinijeti promišljenijem nagovaranju ciljnih segmenata i boljem prilagođavanju tržišnoj potražnji.

U Mercatoru ocjenjuju da će nova platforma omogućiti bolje poznavanje kupaca kako bi partnerima ponudili nove konkurentske prednosti u Sloveniji i cijeloj regiji.

-