Summi1

12. Marketing Summit: Viber for Business: How super apps are changing the game in 2025.

NAJAVE

Srbija

20.03.2025

Dvanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Srbija, biće održan Marketing Summit Beograd - centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 25. marta u Sava Centar.

Više informacija možete pronaći na www.marketing-summit.rs

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Nikos Syrios, Advertising Sales Manager, CEE, Rakuten Viber.


A message from Nikos Syrios 

"It's a pleasure to join this year’s Marketing Summit in Belgrade, where we'll explore how rapidly evolving digital trends are changing the game for brands. One such trend—super apps—is set to reshape business-consumer interactions, and I’m excited to share how brands and marketers can use Rakuten Viber as a super app in 2025. 
Looking forward to an insightful event, connecting with businesses in Serbia, and exchanging experience with industry leaders!"


O GOVORNIKU

Nikos ima više od 10 godina iskustva u radu sa velikim brendovima iz oblasti maloprodaje, transporta i FMCG sektora na različitim tržištima. Njegova stručnost obuhvata prodaju, razvoj poslovanja i marketing, a posebno ima bogato iskustvo u upravljanju omnichannel i e-commerce operacijama. U kompaniji Viber zadužen je za B2B prodaju i izgradnju novih partnerstava u CEE regionu. Pre nego što se pridružio Viberu, Nikos je vodio globalni projekat ekspanzije e-trgovine renomiranog maloprodajnog lanca za kućne proizvode i nadgledao početno lansiranje i razvoj brenda u Grčkoj.


O KOMPANIJI

Rakuten Viber je jedna od najpouzdanijih i najčešće preuzimanih aplikacija na svetu. Omogućava ljudima da se povežu na siguran način, kako bi mogli da uživaju u dragocenim trenucima sa porodicom i prijateljima, upravljaju poslovnim odnosima ili slede svoje strasti – sve na jednom mestu. Kao super aplikacija, pruža korisnicima usluge koje pokrivaju sve aspekte njihovih svakodnevnih potreba i olakšavaju im život.

Za poslovne korisnike, Rakuten Viber nudi reklamna rešenja (baner oglasi, brendirani stikeri, brendirani filteri, brendirani gems), napredna poslovna rešenja za razmenu poruka (poslovne poruke, četbotovi) i poslovne pozive. Svi ovi alati pomažu kompanijama da dosegnu svoje kupce u svakoj fazi njihovog korisničkog putovanja.

Rakuten Viber je deo Rakuten Group, Inc., globalnog tehnološkog lidera u oblasti e-trgovine, finansijskih tehnologija, digitalnog sadržaja i komunikacionih usluga.


KOJU TEMU BIRATE?

Ovogodišnji Marketing Summit donosi jedinstven koncept:
Prvi deo programa - zajednička inspiracija.
Drugi deo programa - birate svoju tematsku salu:
RETAIL MEDIA
SHOPPER MARKETING
CENOVNA POLITIKA
Vidimo se 25. marta u Beogradu!
Saznajte više na: www.marketing-summit.rs


AGENDA 2025

MAIN STAGE

Ognjen Lazić, marketing & commercial excellence director, Bambi
Inspiracija: Kako je mrvica postala simbol veličine

Goran Sovilj, co-founder i direktor prodaje, GMD Solutions
GMD Solutions – Sve u 1! Kako do savršenog rešenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru?

Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ
Globalno i regionalno pozicioniranje brendova prema potrošaču u Srbiji pod pritiskom cena

Stjepan Mađarčević, regionalni CPG partnership manager, Wolt (CRO, SRB, SLO)
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju

Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Tajne uspešnog media mixa: Od izbora agencije do analize rezultata

Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska
Strategije za rast: Put Google AI to Work for You

Nikos Syrios, Advertising Sales Manager, CEE, Rakuten Viber
Viber for Business: How super apps are changing the game in 2025.

Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA
Od ideje do uticaja: Kreiranje integrisanih marketinskih kampanja

Milan Bjeloglav, general manager, CBS Systems
AI + napredna analitika u praksi: Pouzdani i brzi uvidi za brendove i trgovce

SALA 1: RETAIL MEDIA

Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija
Head of marketing, WMG Products & Services
Retail Media: Nadolazeći standard za FMCG brendove u Srbiji i kako ga iskoristiti?

Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Retail media vs. klasični mediji: Ključne razlike, prednosti i budućnost oglašavanja u industriji maloprodaje

Marijana Agić Molnar, CEO, Direct Media United Solutions
Podaci & Retail media - priča sa happy end-om

PANEL:
Retail Media u Srbiji: Izazov i šansa za FMCG brendove u novoj eri oglašavanja
moderator: Nikola Kostoski, Chief Marketing and Customer Officer, Dr. Max Srbija

SALA 2: SHOPPER MARKETING

Marina Mateković, Marketing & Format Development Director, Delhaize Serbia
Retail Restart: Da li smo spremni za maloprodaju budućnosti?

Filip Kadović, Promogation startup
Irena Pavlović, Promogation startup 
Kako Shopper Marketing evoluira uz digitalizaciju na mestu prodaje? Pilot projekat u “Sinagogi”

Dobrinka Vićentijević, shopper insights director, EyeSee
Shopper 2.0: Tehnologija koja menja pravila igre

Mario Milovanović, shopper experience marketing director Europe OU, the Coca-Cola Company
Budućnost Shopper Marketinga – izrada strategije i komunikacije na mestu prodaje

SALA 3: CENOVNA POLITIKA

Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency
Mudrost u određivanju cena: Optimizacija vrednosti i količine za rast prodaje

Slavica Lalović, senior brand manager, Jaffa
Optimalna cenovna strategija za FMCG proizvode
Kako proizvođači mogu da pronađu balans između konkurentnosti i profitabilnosti

Kosta Greci, marketing director, DIS market Srbija
Promocije koje povećavaju lojalnost potrošača
Kako trgovci dizajniraju promotivne kampanje koje stvaraju dugoročnu vrednost

Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom
Cene i promocije na testu: Kako strategije oblikuju kupovne navike i prodajne rezultate?


Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2025!

VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs