Kako navode na svom zvaničnom LinkedIn-u profilu, u novoj ulozi Šućur će se fokusirati na jačanje strategije brenda, istraživanje inovativnih marketinških pristupa i unapređenje procesa unutar marketing sektora.
Sa više od 20 godina iskustva u marketingu, Šućur je konstantno postizao impresivne rezultate u razvoju brendova, lansiranju proizvoda i aktivaciji na tržištu. Karijeru je započeo u kompaniji AB InBev u Crnoj Gori, nastavio u The Heineken Company u Srbiji i Mađarskoj, a potom je obavljao rukovodeće pozicije u Nectar Grupi i Molson Coors Beverage Company.
Zahvaljujući izuzetnoj saradnji i iskustvu tima, preuzimanje ove pozicije bilo je izuzetno efikasno i produktivno. Imamo jasnu strategiju i prioritetne ciljeve, a kroz svakodnevne razgovore i analize mapiramo ključna područja na koja ćemo se fokusirati, poručuje on.
Iz kompanije su još naglasili da je Šućur posvećen razvoju timova, podsticanju saradnje i negovanju talenata: Njegovo liderstvo biće ključno za unapređenje marketing funkcije u BFF-u i oblikovanje budućnosti zdrave hrane za sve generacije.
Izvor i foto: Baby Food Factory/LinekdIn