Summi1
Summit2

1. FMCG Summit Podgorica - Snaga brenda Nikšićko – 130 godina pivske strasti

NAJAVE

Srbija

26.08.2025

Nakon decenije regionalnog uspeha u Beogradu, Zagrebu, Ljubljani, Sarajevu i Skoplju – FMCG Summit stiže u Podgoricu! Događaj posvećen robi široke potrošnje.

FMCG Summit Podgorica - po prvi put u Crnoj Gori, sektor maloprodaje, proizvodnje i distribucije dobija centralno mesto okupljanja i razmene znanja, iskustava i poslovnih prilika!



Premijerno izdanje – Podgorica, 29. oktobar 2025, hotel Hilton
www.fmcg-summit.me


Šta ćemo čuti?

Ovo izlaganje bavi se razvojem brenda u kontekstu savremenih tržišnih, tehnoloških i kulturnih promena.

Kroz pitanje kako zadržati autentičnost bez oslanjanja isključivo na prošlost, otvara se diskusija o tome što danas znači lojalnost potrošača i kako se gradi relevantnost u eri hiper izbora i algoritamskog oglašavanja.

Kroz analizu pristupa i odluka u vođenju brenda, razmatra se ravnoteža između tradicije i inovacije.


O govorniku

Jelena Pavićević je strastveni i posvećeni marketinški profesionalac, sa preko dvije decenije iskustva u pivarskoj industriji. 

Prve profesionalne korake napravila je u pivari Trebjesa u Nikšiću, gdje je svojim idejama i energijom oblikovala razvojne strategije Molson Coors brendova na crnogorskom tržištu, posebno gradeći prepoznatljiv identitet Nikšićkog piva. Tokom karijere je uvijek bila vođena uvjerenjem da snažan brend nije samo proizvod, već i priča koja povezuje ljude. To uvjerenje i rezultati koje je postizala doveli su je do pozicije Direktora marketinga za Srbiju i Crnu Goru, na koju je imenovana u avgustu 2023. godine.


AGENDA 2025.

Značaj sektora trgovine za rast crnogorske ekonomije
Dr Nina Drakić, predsednica, Privredna komora Crne Gore

Od ideje do police: Kako nastaje uspešna trgovačka robna marka?
Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA

Snaga brenda Nikšićko – 130 godina pivske strasti
Jelena Pavićević, marketing direktorka SRB & CG, Molson Coors

Lojalnost vs. racionalna kupovina: kako se ponašaju FMCG potrošači u Crnoj Gori?
Vladimir Raičević, direktor, IPSOS Crna Gora

Digitalna transformacija lanaca snabdevanja 
Aleksandar Mastilović, konsultant, IEEE / Centar za digitalnu transformaciju Beograd 

Domaća proizvodnja i trgovina u Crnoj Gori: izazovi danas, prilike sutra
Milutin Đuranović, direktor i vlasnik mlekare Lazine

KEYNOTE
Diskonteri na raskrsnici: supermarketizacija ili povratak korenima?
Sebastian Rennack, međunardoni retail analitičar i konsultant, Nemačka

PANEL
Trgovina u fokusu – zajednički izazovi, različita rešenja
Panel okuplja aktere koji svakodnevno odlučuju o sudbini proizvoda na policama. Kako trgovci odgovaraju na inflaciju, digitalne kupce, rast diskontera i sve kraće cikluse promocija?

Predrag Šegerec, komercijalni direktor, Voli 
Dejana Crvenica, direktorka Područja trading-a, Idea CG

moderator: Jovan Lekić, predsednik Odbora za trgovinu, PKCG & izvršni direktor, NALL grupa


Vidimo se uskoro – na mestu gde zaokružujemo regionalnu FMCG scenu!

👉 www.fmcg-summit.me