Summi1
Darko L bocni

SAD: Diane Morgan otkriva čari "italijanskog vremena" uz S.Pellegrino

AKTUELNO

Marketing

06.11.2025

S.Pellegrino, brend kompanije Nestlé, lansirao je, u saradnji sa agencijom Ogilvy i produkcijskim kućama Hogarth i SMUGGLER, novu kampanju "Italian Time" koja slavi italijansku tradiciju zadržavanja za stolom i uživanja u svakom trenutku.

Kako objašnjavaju iz brenda, podaci pokazuju da Italijani provode tri puta više vremena za stolom od bilo kog drugog naroda.

Kreirana u saradnji sa Ogilvy, kampanja donosi duhovit i osvežavajući pogled na praznike, zahvaljujući Diane Morgan, koja se ponovo pojavljuje u ulozi svoje prepoznatljive "istraživačke" verzije sebe, po kojoj je i najpoznatija.

Ove praznične sezone želeli smo da inspirišemo ljude da prihvate taj isti duh, ali smo prvo morali da ga predstavimo svetu. Zato smo mu dali ime – Italian Time. A kao i svakom fenomenu, bio mu je potreban pouzdan glas da ga objasni. Zato smo se obratili kraljici "mockumentary" formata, britanskoj komičarki Diane Morgan. Sa svojim prepoznatljivim suvim humorom, ona je postala savršena naratorka da posmatra i objasni ovo jedinstveno italijansko iskustvo, izjavile su Alice Teruzzi i Francesca Ferracini, kreativne direktorke u agenciji Ogilvy.

Morgan će u seriji videa objasniti italijansku tradiciju produženih obroka u kojima se uživa u svakom trenutku – kroz komičnu jednačinu broja rođaka, ponuđenih ostataka hrane i mnoštva drugih faktora koji čine da vreme stane kada ste sa voljenima, prenosi Little Black Book.

Kampanja će biti lansirana na društvenim mrežama, YouTube-u, META-i, Roku platformi, kao i putem audio i digitalnih kanala.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sanpellegrino US (@sanpellegrino_us)

Priredila: InStore redakcija
Foto: Sanpellegrino