Summi1
Summit2

Izabran Proizvod Godine: Nominacija proizvoda iz kategorije privatnih robnih marki

AKTUELNO

Srbija

25.11.2021

Kako bi i sami bili u toku sa inovacijama, Izabran Proizvod Godine je uveo novost - nezavisno i transparentno istraživanje za proizvode privatnih robnih marki

Kako u nekim kategorijama privatne robne marke i u Srbiji čine više od 50% celokupne prodaje u kategoriji, neophodno je da se ponudi savet za kupovinu i u tom segmentu.

Već u prvoj godini od kada je počelo istraživanje za privatne robne marke, kompanija je zabeležila porast od 40%, što potvrđuje koliko su proizvodi privatnih robnih marki zastupljeni na tržištima i koliko potrošači veruju u te proizvode.

Potrošači poznaju i razlikuju privatne robne marke od A-brandova, stoga je i pečat za najbolje inovacije – Izabran proizvod godine isti, ali ipak potpuno drugačiji. Zbog toga, se organizatoru izbora, s obzirom na važnost tržišta privatnih robnih marki i fragmentaciju (u Evropi PL ukupno čini do 50% globalnog tržišta) učinilo važnim da uspostavi paralelno istraživanje u kojem bi privatne robne marke mogle da pokažu svoju atraktivnost i inovacije u vlastitim kategorijama.

U Srbiji su u toku nominacije za ovu vrstu proizvoda, u kojem će se proizvodi privatnih robnih marki boriti za titulu - "u svojoj ligi". Takođe, biće poređenja i sa A brendovima kategorije, u posebnom istraživanju koje obavlja NielsenIQ. Bez obzira na to da li ste pobednici ili ne, saznajte šta potrošači misle kako o vašim robnim markama, tako i o konkuretnim proizvodima te kategorije.

Nominacije traju do 31. januara, a više informacija možete saznati na zvaničnoj web stranici.