Summi1
Summit2

Švajcarska: Lidl pokreće projekat regionalnih proizvoda

AKTUELNO

PL

03.11.2021

Lidl Švajcarska proširuje svoju ponudu regionalnih proizvoda pokretanjem novog programa Tipico.

U okviru programa, proizvodi iz različitih regiona biće dostupni u svih 157 Lidl prodavnica širom Švajcarske.

Tipico deli Švajcarsku na osam regiona – istočnu Švajcarsku, Ticino, centralnu Švajcarsku, Cirih, severozapadnu Švajcarsku, Bern, Vale i deo Švajcarska gde se govori francuski jezik.

Svaki od ovih regiona nudi svoje jedinstvene regionalne proizvode, a određene namirnice kao što su mlečni proizvodi i jaja biće dostupni samo u odgovarajućim regionima, dok će ostali švajcarski specijaliteti biti dostupni u svim ekspoziturama Lidla.

Novi proizvodi dopunjuju postojeći asortiman regionalnih artikala, kao što su hleb i pekarski proizvodi, mlečni proizvodi, med, pivo i jaja.

Iz Lidla Švajcarska ističu "da više od 50% svoje prodaje duguju švajcarskim proizvodima i da će ovaj procenat biti u stalnom porastu". U sektoru svežih proizvoda, kao što su voće, povrće, sveže meso, hleb, mlečni proizvodi, čak dve trećine svih proizvoda dolazi iz Švajcarske.

Lidl već sarađuje sa preko 360 švajcarskih proizvođača i fokusira se na dugoročna partnerstva. Sa više od 60 ovih proizvođača radi više od 12 godina, odnosno od ulaska na tržište 2009. godine.