Težeći unificiranosti brenda, uz stratešku posvećenost pružanju podrške domaćoj proizvodnji, kompanija Delhaize Serbia na tržište uvodi novi brend, koji će pod imenom Maxi obuhvatiti sve lokalno razvijene proizvode dobro poznatih privatnih robnih marki, prepoznatljivih po savršenom odnosu cene i kvaliteta.
Ovom promenom za kupce sve ostaje isto, kako pažljivo birana receptura koju odlikuje vrhunski kvalitet tako i cena proizvoda, jedino što se menja jeste sam naziv. Prvi brend koji će doživeti ovu transformaciju biće Premia, privatna robna marka koja je ove godine dobila najviše glasova potrošača i postala nosilac priznanja “Moj izbor 2021”. Uporedo će uslediti promena imena i lokalno razvijenih proizvoda koji se trenutno mogu pronaći pod brendovima 365, Happy pet, kao i određenih proizvoda marke Home i Care.
Postepene transformacije brenda svih proizvoda će trajati ukupno tri godine.
Kao kompanija koja je lider na tržištu, i koja na strateški način pristupa pružanju podrške lokalnim proizvođačima i razvoju proizvoda privatne robne marke uvek se trudimo da uvodimo novine koje će našim kupcima omogućiti da što jednostavnije i lakše pronađu na rafovima omiljene kvalitetne i domaće proizvode. Promenom imena lokalno razvijenih proizvoda privatnih robnih marki težimo upravo tome, da svi domaći proizvodi koji su kupcima već prepoznatljivi po vrhunskom kvalitetu i pristupačnim cenama, ali i oni koje tek razvijamo budu pod jednim, poznatim imenom. Maxi je sada ne samo drugo ime za komšijsku kupovinu i prodavnicu, već i za omiljene proizvode privatne robne marke, razvijene u Srbiji, ističe Tanja Perović Al Hamashi, direktor privatne robne marke kompanije Delhaize Serbia.
Izvor: InStore
Foto: Delhaize Serbia