Kako ističu iz sedišta trgovca, renoviranje prodavnice trajalo je 12 dana.
Novi, savremeni objekat proširen je za 260 kvadratnih metara i sada zauzima površinu od 702 kvadratna metra.
Asortiman uključuje i sveže meso i ribu, sveže voće i povrće, pekaru sa svežim pecivom, proizvode privatnih marki i najrazličitije svetske marke prehrambenih proizvoda.
Asortiman Kam trgovina kontinuirano se obogaćuje, a cene su i dalje visoko konkurentne na tržištu i doprinose ekonomičnoj raspodeli potrošačkog budžeta. Princip visokog kvaliteta i niske cene je zadržan, a renoviranjem i proširenjem postojećih objekata Kam ispunjava principe hard diskonta: kratko vreme za kupovinu, lako snalaženje i dobro iskustvo kupovine. Nastavljamo sa stalnim širenjem prodajne mreže, kao i sa obnovom i proširenjem postojećih trgovina. Asortiman obogaćujemo novim kategorijama proizvoda, u skladu sa potrebama potrošača, rečeno je za InStore Severna Makedonija iz Kam-a.