Reč je o hipermarketu, koji se prostire na ukupnoj površini većoj od 4.700 kvadratnih metara, a u ponudi je više od 22.000 proizvoda.
Na preko 3.000 kvadratnih metara prodajne površine, na policama novog hipermarketa biće najveći deo domaćih proizvoda, među kojima onih lokalnih proizvođača.
Kako SPAR Hrvatska lokalnim proizvođačima daje priliku da predstave svoje proizvode na policama INTERSPAR hipermarketa, u ponudi je dostupan širok asortiman proizvoda kompanija poput Saponije, Kandita, Žita, Tvornice ulja Čepin, Tvornice Ulja Vinkovci, ali i manjih domaćih proizvođača poput Agristara, koji proizvodi čajeve za privatnu robnu marku S- Budget, Viksija, koji proizvode kore za pite i rade listove za pite i savijače za privatnu robnu marku SPAR, Manne iz Donjeg Miholjca kao dobavljač smrznutog asortimana, dok Pekarstvo Kadulja plasira hleb, pecivo i pakovane i rinfuzne kolače.
Osim hrvatskih proizvođača, kupcima će biti na raspolaganju i širok asortiman proizvoda stranih brendova, kao i veliki izbor neprehrambenih proizvoda.