Prošlog meseca, lider na tržištu Tesco pristao je da poveća ponudu zdrave hrane u Evropi i Velikoj britaniji kako bi izašao u susret investitorima predvođenim ShareAction. Ista investiciona grupa prethodno je opomenula Barclays i HSBC po pitanju klimatskih promena.
Među investitorima koji su potpisali pismo upućeno Morrisonsu su NEST, Guy's & St Thomas' foundation, JO Hambro Capital Management. Podsetili su da Morrisons ima cilj da poveća broj zdravijih proizvoda u okviru sopstvene robne marke za 65% do 2025. godine, ali da sporo realizuje taj cilj.
Pohvalili su kompaniju da je napravila značajan napredak u smanjenju kalorija, soli i šećera u svojim proizvodima, ali kako su istakli, ostaje pitanje strategije kompanije i odgovora na rastuće regulatorne propise i interesovanje potrošača za zdraviju ishranu.
U Morrisonsu ističu da žele da pomognu mušterijama da prave zdravije izbore i da su posvećeni povećanju ponude zdravijih proizvoda u okviru sopstvene robne marke.
Foto: Unsplash/Ella Olsson