Summi1
Summit2

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Digitalni marketing - YouTube / TikTok / SEO!

FMCG BRAND FORUM ONLINE

Srbija

24.05.2021

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela, Omana i SAD!

Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta.

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela, Omana i SAD!

-
-

NAJAVLJUJEMO TEME I GOVORNIKE!

YouTube: state of digital marketing
Momčilo je zadužen je za saradnju sa velikim medijskim i performance agencijama u Adriatic regiji. Takođe, sarađuje i sa njihovim najvećim klijentima iz različitih industrija, kako bi zajedno pronašli najbolji način za unapređivanje svog digitalnog otiska. Momčilo dolazi iz FMCG okruženja, u kom je radio na više različitih pozicija, kako na regionalnom, tako i na evropskom nivou, uključujući kompanije Japan Tobacco i L’Oreal, tako da su mu poznati najveći izazovi sa kojima se industrija susreće.

Momčilo Radovanović
relationship management
Google

Da li je TikTok prava platforma za vaš brend?
TikTok je društvena mreža o kojoj svi pričaju, ali da li su i brendovi spremni da se uključe u ovaj trend? Pored aktivnog učešća na aplikaciji, mnogi brendovi su koristili TikTok trendove u svojim kampanjama i na drugim kanalima. Koji su to brendovi koji razumeju jezik generacije Z i postali su pravi hit na TikToku?

Gorana Risteski
Media Researcher i TikTok Lead
DIRECT MEDIA United Solutions

SEO (Search Engine Optimisation):
optimizacija za pretraživače ili kako smo kompaniji Imlek povećali organsku vidljivost 10 x

Optimizacija za pretraživače (SEO) podrazumeva proces dugoročnog unapređenja online prisustva sa ciljem veće vidljivosti u pretraživačima i krajnjeg ostvarivanja poslovnih ciljeva. Pretraživači (Google) predstavljaju najkvalitetniji kanal za akviziciju posetilaca i zato SEO najčešće ima najveći ROI (Return of Investment) gledajući kanale digitalnog marketinga. Tokom prezentacije ćemo na primeru Imlek-a videti kako je SEO proces kompaniji povećao organsku vidljivost više od 10 puta, kao i način da otkrijete gde se krije vaša publika i kako da do nje stignete.

Dušan Pilipović
direktor i partner
Avokado

-

-

KOME JE NAMENJENA KONFERENCIJA?

  • Direktorima marketinga
  • Marketing menadžerima
  • Trade marketing menadžerima
  • Menadžerima kategorije
  • Brend menadžerima
  • Marketing agencijama
  • Stručnjacima iz oblasti marketinga
  • povezanim industrijama
  • Svima onima koji žele da unaprede svoj marketing

-

BESPLATNE KARTE? DA, VRLO JEDNOSTAVNO!

VIŠE INFORMACIJA I REGISTRACIJA NA ZVANIČNOJ STRANICI
www.fmcg-brandforum.com