Summi1
Summit2

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Predstavljamo govornike iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela, Omana i SAD!

FMCG BRAND FORUM ONLINE

Srbija

25.05.2021

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu!

2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020 - 2021 ONLINE

GLOBALNA MARKETING ZAJEDNICA
2 DANA
1500+ GLEDALACA
20+ GOVORNIKA

Više nego ikad, u centru pažnje su brendovi. Njihov odgovor na trenutnu krizu uticaće na percepciju potrošača u godinama koje dolaze. BESPLATNO nam se pridružite na konferenciji FMCG Brand Forum i istražite izazove i mogućnosti za brend i marketing u ova vremena bez presedana!

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela, Omana i SAD!

Najavljujemo govornike:

DAN 1 (utorak, 1. jun)

Razglednica iz Rusije:
Disruptivni ritejleri i hibridni formati prodavnica - Lekcije za trgovce i FMCG proizvođače


Vadim Khetsuriani, konsultant, Retail Cities, Moskva, Rusija

Ko je zvezda malorpodajnog prostora?

Jelena Mitrović, direktorka Sektora In Store komunikacija, područje marketinga, Mercator S

Upoznajte Igigi - novi način komunikacije sa potrošačima na fizičkim mestima prodaje

Nikola Nenadić, osnivač, pygmyTITAN

YouTube: kultura i trendovi

Momčilo Radovanović, relationship management, Google, Irska

Da li je TikTok prava platforma za vaš brend?

Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, DIRECT MEDIA United Solutions

SEO - optimizacija za pretraživače kao dugoročno najisplativiji način za dolazak do novih klijenata online

Dušan Pilipović, CEO, Avokado

Srbija i region: Medijski pejzaž 2020 i predviđanja 2021.

Jovana Zečević, strategy director, Media House

Panel: DIGITAL - RADIO - OOH

Moderator: Saša Pintar, business consultant, Algotech Srbija

Učestvuju:
Jelena Tušup, direktorka razvoja, portal nova.rs
Bojana Novaković, direktor prodaje, Alma Quattro
Nikola Kovačević, generalni direktor, Naxi Media Mix

Savršena mešavina:140 godina tradicije i težnja ka inoviranju

Dominik Mattes, director of marketing & innovation, Kotany Austria

Kako je pandemija promenila medijski pejzaž Amerike?

Jason Kanefsky, managing partner/ marketplace intelligence, Havas Media New York

DAN 2 (sreda, 2. jun)

Velika britanska ritejl tura

Bryan Roberts, retail & shopper consultant, Shopfloor Insights, Velika Britanija

Online kupovina kao odgovor na promene navika kupaca

Nikola Kostoski, Board Member, Marketing/ Strategy/ Insights/ E-commerce/Digital Director, Delhaize Serbia

Imate li vremena za medije?
TV Scena Srbije - TV auditorijum i TV oglašavanje


Silvija Atijas Ristić, marketing executive, Nielsen Audience Measurement

Moje putovanje u kreativnoj industriji

Nikolina Popović, kreativni direktor, OHI Leo Burnett Oman

Panel: Do you dare?

Moderator: Slavimir Stojanović Futro, dizajner

Učestvuju:
Nemanja Knežević, direktor za strategiju i korporativne poslove, Zlatiborac
Marko Cvetković, direktor marketinga, A&P DOO - PEPSI SRB MNE

Brend je ono što vi od njega stvorite

Branislava Dabić, marketing manager, PIP Tortilla Mexicana

Od etičkog potrošača do etičkog proizvoda: priča o Palominoj zelenoj kampanji

Tanja Rihtaršič, Marketing Manager Adriatic, Paloma Slovenija

Pioniri i inovatori:
Brend su vrednosti koje ugrađujemo u njega


Jovan Ristić, suvlasnik i direktor marketing i razvoja, OM MADE Srbija

Zašto i kako menadžeri koriste zajedničko stvaranje

Stefan Marković, associate professor in marketing, Copenhagen Business School, Danska

Sales-oriented marketing: Pristup marketingu iz ugla prodaje

Moty Sahray, osnivač i CEO, Business Wizard, Izrael

BESPLATNE KARTE? DA, VRLO JEDNOSTAVNO!

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI
www.fmcg-brandforum.com