Summi1
Summit2

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Britanska ritejl tura / E/commerce / Medijska scena Srbije

FMCG BRAND FORUM ONLINE

Srbija

20.05.2021

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta.

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

-
-

Najavljujemo teme & govornike!

Velika britanska ritejl tura
Prehrambeni sektor u Velikoj Britaniji je jedinstveno konkurentno tržište, sa diskonterima koji se bore sa supermarketima i novim pritiscima koji dolaze od kompanija poput Ocada i Amazona. Istovremeno, kupci osvešćuju svoja očekivanja u vezi sa e-trgovinom i pojmovima vrednost, lojalnost i održivost. U ritejl industriji to je dovelo do značajnih inovacija i britanske maloprodavce prehrambenih proizvoda učinilo pionirima u inovativnom pristupu novom konceptu radnji, onlajn prodaje, privatnih robnih marki, lojalnosti i marketinga.

Bryan Roberts
retail & shopper consultant, Shopfloor Insights
Velika Britanija

Online kupovina kao odgovor na promene navika kupaca
Nikola Kostoski je deo kompanije Delez Srbija već 11 godina, tokom kojih je vodio i razvijao različite sektore, a trenutno je zadužen za sprovođenje digitalne agende u okviru koje se nalaze e-commerce, loyalty, monetizacija i insights. Na konferenciji će govoriti o odgovoru kompanije Delhaize Serbia na promenjene navike kupaca, naročito tokom pandemije, i daljem razvoju e-prodajnog kanala.

Nikola Kostoski
Board Member, Marketing/ Strategy/ Insights/ E-commerce/ Digital Director

Delhaize Serbia

Imate li vremena za medije?
TV Scena Srbije - TV auditorijum i TV oglašavanje

Da li su novonastale životne okolnosti uticale na značaj televizije u našoj svakodnevici? Koliko vremena provodimo uz TV prijemnike i da li je televizija i dalje najbrži put do srpskog potrošača? Saznaćete i ko su najaktivniji TV oglašivači i brendovi na srpskom tržištu i kako je pandemija uticala na aktivnost pojedinih kategorija proizvoda.


Silvija Atijas Ristić
marketing executive
Nielsen Audience Measurement

-

-

KOME JE NAMENJENA KONFERENCIJA?

  • Direktorima marketinga
  • Marketing menadžerima
  • Trade marketing menadžerima
  • Menadžerima kategorije
  • Brend menadžerima
  • Marketing agencijama
  • Stručnjacima iz oblasti marketinga
  • povezanim industrijama
  • Svima onima koji žele da unaprede svoj marketing

-

BESPLATNE KARTE? DA, VRLO JEDNOSTAVNO!

VIŠE INFORMACIJA I REGISTRACIJA NA ZVANIČNOJ STRANICI
www.fmcg-brandforum.com