Summi1
Summit2

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Pioniri i inovatori - brend su vrednosti koje ugrađujemo u njega

FMCG BRAND FORUM ONLINE

Srbija

07.05.2021

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta.

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

-
-

Najavljujemo teme & govornike!

Pioniri i inovatori:
Brend su vrednosti koje ugrađujemo u njega


Jovan Ristić
suvlasnik & direktor razvoja i marketinga
OM MADE Srbija

-

-

Predstavljamo Om Made

Jovan Ristić je preduzetnik već 20 godina i suvlasnik firme Om Made. Razvojno orijantisani, gradili su porodični biznis uz koji su i sami rasli pojedinačno i svoje znanje prenosili na saradnike.

Ovakav način rada, a i života, u skladu sa svojim unutrašnjim vrednostima, doneo je stabilan rast malog preduzeća u srednje, a od proizvoda koji su sami osmislili napravili su brend. Om Made je od 2018. god novi naziv kompanije Bioland, koju je Jovan zajedno sa svojom porodicom osnovao 2000.god.

Od malog porodičnog biznisa, stvarali su brend na organski način, vrednim radom, vizijama i dobrim sluhom za potrebe tržišta. Od prvog dana inovatori i pioniri u ponudi zdravije alternative u kategorijama grickalica, krekera i keksa, Om Made je danas brend koji je zastupljen u svim kanalima prodaje u Srbiji i regionu, uz stalni rast i razvoj portfolija.

Po svim marketinškim aspektima, Om Made brend parira svetskim proizvođačima – odgovara na tražnju za zdravijim proizvodima, upakovanim u moderna, zabavna i praktična pakovanja, koji su svima dostupni, po pristupačnim cenama. U ponudi su i proizvodi koji se rade pod robnom markom najvećih lanaca retail industrije kod nas.

KOME JE NAMENJENA KONFERENCIJA?

  • Direktorima marketinga
  • Marketing menadžerima
  • Trade marketing menadžerima
  • Menadžerima kategorije
  • Brend menadžerima
  • Marketing agencijama
  • Stručnjacima iz oblasti marketinga
  • povezanim industrijama
  • Svima onima koji žele da unaprede svoj marketing

-

BESPLATNE KARTE? DA, VRLO JEDNOSTAVNO!

VIŠE INFORMACIJA I REGISTRACIJA NA ZVANIČNOJ STRANICI
www.fmcg-brandforum.com