Summi1
Summit2

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Medijski pejzaž 2020 i predviđanja 2021.

FMCG BRAND FORUM ONLINE

Srbija

06.05.2021

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta.

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

-

-

Najavljujemo teme & govornike!

Srbija i region: Medijski pejzaž 2020 i predviđanja 2021.

JOVANA ZEČEVIĆ
strategy director
Media House

-

-

O prezentaciji

Medijska scena je mesto stalnih promena i rađanja novih trendova. Promene uglavnom dolaze iz tehnološkog razvoja, ali i iz promenjenih navika konzumacije medija. COVID-19 kriza tokom 2020. godine je potpuno promenila način konzumacije medija širom sveta, pa i u našem regionu. Nakon inicijalnog udara, stvari su u drugoj polovini godine počele da se vraćaju u uobičajeno stanje, ali je za sobom ostavila i neke trajne promene u konzumaciji kroz akceleraciju trendova koji su postojali, ali su usled COVID-19 krize ubrzani za pet godina u odnosu na predviđen tok. U prezentaciji će se osvrnuti na prikaz medijske scene i odnose snaga ključnih medijskih igrača, promene u načinu konzumacije medija i uticaj pandemije na akceleraciju trendova. Za kraj će podeliti kako vide očekivani razvoj u narednim godinama.

Predstavljamo Jovanu

Profesionalac iz oblasti medija sa bogatim iskustvom dužim od 12 godina, tokom kojih je imala prilike da sarađuje sa velikim domaćim i internacionalnim klijentima iz različitih industrija (Opel, Chevrolet, Red Bull, Mastercard, Heineken, Wiener Staditche, Lilly Drogerie, Emmezeta i mnogi drugi).

Kao Strategy Director bavi se izradom i unapređenjem medijskih strategija ključnih agencijskih klijenata kroz ukrštanje uvida dobijenih iz analize dijagnoze brenda i uvida o ponašanju potrošača i njihovim specifičnostima i navikama u konzumaciji medija, sa medijskim trendovima i prilikama na tržištu kako bi se postigla optimalna, efikasna, fokusirana medijska strategija koja daje merljive rezultate kroz unapređenje poslovanja klijenata.

Osim postojecćih klijenata, fokusirna je i na vođenje tenderskih projekata (new business) kroz kompletan proces. Aktivno se bavi i unapređenjem agencijskih usluga kroz razvoj novih alata i pristupa zajedno sa kolegama, kao i unapređenjem internih komunikacija i procesa.

KOME JE NAMENJENA KONFERENCIJA?

  • Direktorima marketinga
  • Marketing menadžerima
  • Trade marketing menadžerima
  • Menadžerima kategorije
  • Brend menadžerima
  • Marketing agencijama
  • Stručnjacima iz oblasti marketinga
  • povezanim industrijama
  • Svima onima koji žele da unaprede svoj marketing

-

BESPLATNE KARTE? DA, VRLO JEDNOSTAVNO!

VIŠE INFORMACIJA I REGISTRACIJA NA ZVANIČNOJ STRANICI
www.fmcg-brandforum.com